Reakcia na: Jacob #12103:
len žiadne zlučovanie 1+22 zase, v 2006 to urobili a bola to katastrofa (ale aj kvôli absencii značky "s"). Choďte sa previezť, 1 obsluhuje aj Pod Sokolice a Pred poľom, čo sú 11 poschodové paneláky tiež. A inak do Kubrice jazdí 11 
Michal Mazánik:
Ako sa na linke potreba harmoník zníži na 1 kus? Cestovný čas z Juhu je 20 min, to na obrat späť nestačí tak, aby si vyjazdil 30 min interval s 1 vozom.
Myslím si, že linke 23 nepomôže nič, ani predĺženie Pred poľom. Tá vozí vzduch. Ja som toto tiež kedysi navrhoval, ale jediná možnosť je, že sa postaví cesta od areálu výstaviska do Kubrej tak, ako je v územnom pláne, a linka 1 bude jazdiť okružne.
Celkovo by som pri linke 1 zvážil úplne niečo iné: šupnúť ju cez podjazd popod železnicu na Sihoť a spojiť tak kĺbovou linkou najväčšie mestské sídliská. Najslabší úsek Pred poľom - Kubrá by sa zamenil za Sihoť III a IV, čo by bolo super. A linka by mala byť potom len kĺbová.
PS: tie zachádzky do Opatovej kľudne môžu prejsť na linku 4, ale je to úplne jedno.
Jacob
Škoda, že Trenčín nikdy neuvažoval o trojelbusoch, myslím si, že trolejbus by v poriadku vyšiel kopec na juh, či sa mýlim? Lebo keď dokáže vyjsť trolejbus kopec hore pri Žilinskú univerzitu tak by to mal zvládnuť, zároveň keď to porovnávam raz som išiel autobusom do toho kopca v Žiline autobusom B 961 a riadne to hučalo ako keby ten autobus to ani nedával už, trolejbus nič v pohode zvládol to skvelo.
Zároveň ako dobré autobusy vyzerajú aj Iveco Urbanway 12M Hybrid, ktoré jazdia v ZA, keď nechce TN autobus na elektriku iba lebo kvôli dojazdu a takto, tak Hybrid by bol predsa dobrá voľba, zároveň to je IVECO (čo majú oni veľmi radi :D), ale to sa asi nestane, keď namiesto aspoň Urbanwayu kúpili radšej polonízkopodlažný Crossway v roku 2019.