Reakcia na: Jacob #12094:
SAD Trenčín by skôr mala niektoré z tých ponúkaných autobusov kúpiť, aj keď vzhľadom na ich vek by to bolo veľmi krátkodobé riešenie. Opravím, že Trenčín naopak o trolejbusoch veľmi (a žiaľ iba) uvažoval. Plány na ich zriadenie boli, ak sa nemýlim, v 40. aj 90. rokoch 20. storočia, ale zostalo viac menej len pri plánoch. Vzhľadom na kopcovitý terén (Juh) by boli jednoznačne vhodné.
Naopak som celkom rád, že tu žiadne elektrobusy nejazdia. Nedávno som čítal článok, kde popisovali, koľko problémov je spojených s ich prevádzkou v DPB. Zaujímavá mi príde myšlienka parciálnych trolejbusov (tzn. postaviť vedenie napríklad v úseku Juh - centrum, a nasadiť na linku 1 parciálny trolejbus)... Samozrejme, dnes je v TN niečo také nereálne, ale treba mať víziu
Jacob
Škoda, že Trenčín nikdy neuvažoval o trojelbusoch, myslím si, že trolejbus by v poriadku vyšiel kopec na juh, či sa mýlim? Lebo keď dokáže vyjsť trolejbus kopec hore pri Žilinskú univerzitu tak by to mal zvládnuť, zároveň keď to porovnávam raz som išiel autobusom do toho kopca v Žiline autobusom B 961 a riadne to hučalo ako keby ten autobus to ani nedával už, trolejbus nič v pohode zvládol to skvelo.
Zároveň ako dobré autobusy vyzerajú aj Iveco Urbanway 12M Hybrid, ktoré jazdia v ZA, keď nechce TN autobus na elektriku iba lebo kvôli dojazdu a takto, tak Hybrid by bol predsa dobrá voľba, zároveň to je IVECO (čo majú oni veľmi radi :D), ale to sa asi nestane, keď namiesto aspoň Urbanwayu kúpili radšej polonízkopodlažný Crossway v roku 2019.