Reakcia na: Dispecer #12079:
Vieš, ono to je presne tak, že mesto ani netuší aké má právomoci a potom len slepo odsúhlasuje 28.tis. za "opravu" Karosy B952. Absurdné je, že s jeho "súhlasom" bol na MHD zaradený prímestský autobus, ale kĺbový jeden máme "ako zálohu". Pritom v praxi časti ide sólo, ako kĺbak vypadne, čiže tá #51 od júna ani nevyšla! A argument cestujúcimi? Hovadina. Nech sa pán Minárech prevezie, ako to vyzerá. Či už v posiláku, alebo na vybraných spojoch linkiek 6,7,11 a 24!Je neskutočný luxus si držať na zálohe kĺbak v čase, keď nemá čo jazdiť a keď tu sú (ešte stále naozaj sú) spoje, kde by sa hodil. Alebo čakáme, aby ľudia presadli do vozidiel a cálovali za nezmyselný parking.
kvorka
Z webu mesta vyberám:
Téma: Mobilita
Prečo nejazdia všetky dlhé 18 metrové autobusy, ktoré sú zaradené na MHD? Taktiež ma zaujíma, prečo po hokejových zápasoch posilák robí krátky voz, keďže dlhý by bol tiež plný. Takto ľudí odrádza, že sa tlačia a idú pešo.
Odpoved:
Miloš Minarech, útvar mobility, 19.9.2019
Dopravca disponuje 5 kĺbovými autobusmi vo vozovom parku, z toho 4 vozidlá sú počas pracovných dní vyťažené na rôznych linkách. Posledné - piate vozidlo je v zálohe - v prípade poruchy, škodovej udalosti a pod. Čo sa týka posilnenia z hokeja - idú tesne po sebe dva spoje linky č. 8. Jeden z nich ide podľa cestovného poriadku s odchodom 20:38 h zo zastávky Zimný štadión. Zo štatistík z minulých zápasov väčšinou posilový spoj odchádzal tesne pred odchodom spoja z cestovného poriadku. Maximálny počet cestujúcich, ktorých posilový spoj viezol, bolo 20. 1. 2019 a bolo to 82 osôb. Priemer je inak 65 cestujúcich.