Reply on: Michal Mazánik #12095:
No ale maximálne tie Citelisy by sa možno ešte oplatili kúpiť B952 už radšej nie.Aha, o tom som nevedel, ale bohužiaľ už nereálne aby vôbec sa trolejbusová doprava v Trenčíne začala, keďže tu v TN ani na nový autobus nie sú peniaze nie na postavenie vedenia elektriny
Hej? Tak neviem ako v ZA párkrát som sa nimi viezol, to či už sú poruchové to už neviem
To isté aj platí pre metro už asi nikdy nebude, aj keď v BA by peniaze na to boli, však aj plány tuším boli len ako na Slovensku plánovať sa vie, ale to je všetko. Ale je to škoda, aj keď je pravda, že BA je menšia ako Praha kde je metro, ale uživilo by sa, bola by určite lepšia doprava keďže by zmizlo možno pár autobusov z cesty
Aj keď asi blbosť keď čo si pamätám aj keď v prahe majú autobusy, električky a metro tak doprava je aj tak dosť hustá. Ale oproti BA sa mi páči, že majú velikánsku električkovú sieť, keď som tam bol tak hlavne električkami a metrom som chodil, autobusom skoro vôbec, naopak v BA hlavne autobusy, trolejbusy na tom nie sú až tak extra, električky tiež
Jacob
Škoda, že Trenčín nikdy neuvažoval o trojelbusoch, myslím si, že trolejbus by v poriadku vyšiel kopec na juh, či sa mýlim? Lebo keď dokáže vyjsť trolejbus kopec hore pri Žilinskú univerzitu tak by to mal zvládnuť, zároveň keď to porovnávam raz som išiel autobusom do toho kopca v Žiline autobusom B 961 a riadne to hučalo ako keby ten autobus to ani nedával už, trolejbus nič v pohode zvládol to skvelo.
Zároveň ako dobré autobusy vyzerajú aj Iveco Urbanway 12M Hybrid, ktoré jazdia v ZA, keď nechce TN autobus na elektriku iba lebo kvôli dojazdu a takto, tak Hybrid by bol predsa dobrá voľba, zároveň to je IVECO (čo majú oni veľmi radi :D), ale to sa asi nestane, keď namiesto aspoň Urbanwayu kúpili radšej polonízkopodlažný Crossway v roku 2019.