http://www.dpmz.sk/n637/ presne takúto vec by už malo SADTN robiť, ale to sa nikdy nestane, keďže Žilina má už mnoho nových autobusov, čiže tieto staré už nie sú potrebné a do MHD NEPATRIA. Sa normálne nedivím po pozretí tých cien, že Trenčín ich normálne nekúpi, lebo tu je v obľube sprostá B952.
Škoda, že Trenčín nikdy neuvažoval o trojelbusoch, myslím si, že trolejbus by v poriadku vyšiel kopec na juh, či sa mýlim? Lebo keď dokáže vyjsť trolejbus kopec hore pri Žilinskú univerzitu tak by to mal zvládnuť, zároveň keď to porovnávam raz som išiel autobusom do toho kopca v Žiline autobusom B 961 a riadne to hučalo ako keby ten autobus to ani nedával už, trolejbus nič v pohode zvládol to skvelo.
Zároveň ako dobré autobusy vyzerajú aj Iveco Urbanway 12M Hybrid, ktoré jazdia v ZA, keď nechce TN autobus na elektriku iba lebo kvôli dojazdu a takto, tak Hybrid by bol predsa dobrá voľba, zároveň to je IVECO (čo majú oni veľmi radi :D), ale to sa asi nestane, keď namiesto aspoň Urbanwayu kúpili radšej polonízkopodlažný Crossway v roku 2019.
Škoda, že Trenčín nikdy neuvažoval o trojelbusoch, myslím si, že trolejbus by v poriadku vyšiel kopec na juh, či sa mýlim? Lebo keď dokáže vyjsť trolejbus kopec hore pri Žilinskú univerzitu tak by to mal zvládnuť, zároveň keď to porovnávam raz som išiel autobusom do toho kopca v Žiline autobusom B 961 a riadne to hučalo ako keby ten autobus to ani nedával už, trolejbus nič v pohode zvládol to skvelo.
Zároveň ako dobré autobusy vyzerajú aj Iveco Urbanway 12M Hybrid, ktoré jazdia v ZA, keď nechce TN autobus na elektriku iba lebo kvôli dojazdu a takto, tak Hybrid by bol predsa dobrá voľba, zároveň to je IVECO (čo majú oni veľmi radi :D), ale to sa asi nestane, keď namiesto aspoň Urbanwayu kúpili radšej polonízkopodlažný Crossway v roku 2019.
Michal Mazánik
Čo je ale podstatné, automaticky som predpokladal, že musím počkať na 5-ku (o 19:11). O to viac som bol prekvapený, keď po zhruba ďalších 5 minútach prišiel náhradný autobus #37, ktorý spoj dokončil (s meškaním 15 minút). Takýto aktívny prístup dopravcu ma veľmi potešil a preto to sem píšem. Myslím, že cestujúci to očakávajú ako samozrejmosť a snáď to tak bude aj v budúcnosti.
Jediná nevýhoda je, že na väčšine zastávok ešte nemáme LCD panely, ktoré by mohli cestujúcich informovať o predpokladanej výške meškania. PS: týmto príspevkom samozrejme nechcem prekrývať množstvo negatív našej MHD, no prišlo mi fér sa podeliť aj s pozitívnou skúsenosťou