Reply on: Jacob #12103:
len žiadne zlučovanie 1+22 zase, v 2006 to urobili a bola to katastrofa (ale aj kvôli absencii značky "s"). Choďte sa previezť, 1 obsluhuje aj Pod Sokolice a Pred poľom, čo sú 11 poschodové paneláky tiež. A inak do Kubrice jazdí 11 
Michal Mazánik:
Ako sa na linke potreba harmoník zníži na 1 kus? Cestovný čas z Juhu je 20 min, to na obrat späť nestačí tak, aby si vyjazdil 30 min interval s 1 vozom.
Myslím si, že linke 23 nepomôže nič, ani predĺženie Pred poľom. Tá vozí vzduch. Ja som toto tiež kedysi navrhoval, ale jediná možnosť je, že sa postaví cesta od areálu výstaviska do Kubrej tak, ako je v územnom pláne, a linka 1 bude jazdiť okružne.
Celkovo by som pri linke 1 zvážil úplne niečo iné: šupnúť ju cez podjazd popod železnicu na Sihoť a spojiť tak kĺbovou linkou najväčšie mestské sídliská. Najslabší úsek Pred poľom - Kubrá by sa zamenil za Sihoť III a IV, čo by bolo super. A linka by mala byť potom len kĺbová.
PS: tie zachádzky do Opatovej kľudne môžu prejsť na linku 4, ale je to úplne jedno.
Michal Mazánik
Opravím, že Trenčín naopak o trolejbusoch veľmi (a žiaľ iba) uvažoval. Plány na ich zriadenie boli, ak sa nemýlim, v 40. aj 90. rokoch 20. storočia, ale zostalo viac menej len pri plánoch. Vzhľadom na kopcovitý terén (Juh) by boli jednoznačne vhodné.
Naopak som celkom rád, že tu žiadne elektrobusy nejazdia. Nedávno som čítal článok, kde popisovali, koľko problémov je spojených s ich prevádzkou v DPB. Zaujímavá mi príde myšlienka parciálnych trolejbusov (tzn. postaviť vedenie napríklad v úseku Juh - centrum, a nasadiť na linku 1 parciálny trolejbus)... Samozrejme, dnes je v TN niečo také nereálne, ale treba mať víziu