Reply on: Jacob #12103:
len žiadne zlučovanie 1+22 zase, v 2006 to urobili a bola to katastrofa (ale aj kvôli absencii značky "s"). Choďte sa previezť, 1 obsluhuje aj Pod Sokolice a Pred poľom, čo sú 11 poschodové paneláky tiež. A inak do Kubrice jazdí 11 
Michal Mazánik:
Ako sa na linke potreba harmoník zníži na 1 kus? Cestovný čas z Juhu je 20 min, to na obrat späť nestačí tak, aby si vyjazdil 30 min interval s 1 vozom.
Myslím si, že linke 23 nepomôže nič, ani predĺženie Pred poľom. Tá vozí vzduch. Ja som toto tiež kedysi navrhoval, ale jediná možnosť je, že sa postaví cesta od areálu výstaviska do Kubrej tak, ako je v územnom pláne, a linka 1 bude jazdiť okružne.
Celkovo by som pri linke 1 zvážil úplne niečo iné: šupnúť ju cez podjazd popod železnicu na Sihoť a spojiť tak kĺbovou linkou najväčšie mestské sídliská. Najslabší úsek Pred poľom - Kubrá by sa zamenil za Sihoť III a IV, čo by bolo super. A linka by mala byť potom len kĺbová.
PS: tie zachádzky do Opatovej kľudne môžu prejsť na linku 4, ale je to úplne jedno.
Jacob
Jedine s čím nesúhlasím je skrátenie len po stanicu, tak keď tak skôr ďalej lebo to potom do MAX-u by chodila len linka č. 11 a to by tam tie spoje z MAX-u boli ešte biednejšie ako doteraz, už teraz je to bieda v akom intervale to tam chodí, ale zase dá sa ísť pešo tam aj späť, čo oproti Laugaríciu nemôžem povedať, kde to je riadne biedne aby autobusy chodili v takom dlhom intervale do najväčšieho nákupného strediska v TN.