Reakcia na: Michal Mazánik #12113:
asi si to trafil po hlavičke:- fóbia z čísla 26
- fóbia z 5 kĺbakov, preto pre istotu jazdia len 4
- fóbia z nasadzovania NP vozov: preto radšej jazdia B952 po opravách, za ktoré dať milión korún je zlodejina - a Citelisy ako napr. #02 radšej nejazdia a nechajú ich rozpadnúť sa
Takého dopravcu treba vymeniť, verím že súťaž v tomto smere prinesie zmenu. lebo to čo predvádza SAD TN je na zaplakanie. A teraz keď aj Kočnerových súdruhov už majú, snáď to bdue transparentné a príde niekto, kto súčasný rozsah dopravy hravo zvládne bez pseudovýhovoriek o spotrebách a výškach vozidla, ktoré sa nezmestí pod most......
, podobne ako z nasadzovania adekvátneho počtu NP vozov a objednávateľ to toleruje
a aj CP je slušný.

). Kubrá = je frekvencia spojov dostatočná na to, aby tam vôbec jazdili trolejbusy? Boli by cestujúci do Kubrice ochotní si v Kubrej prestúpiť z trolejbusu na autobus? No a nakoniec Zámostie už je rozťahané a teda nevhodné na vedenie trolejbusovej vetvy absolútne.
Michal Mazánik
Celkovo by možno stálo za úvahu 1 skrátiť po stanicu a začleniť do nej 22. Sprehľadní sa tak linkové vedenie a zníži potreba harmoník na 1 (vďaka kratšej trase), čo by sa dalo využiť na iné linky. Na Výstavisko by sa za ušetrené km mohla predĺžiť 23, čo by výrazne zlepšilo obsluhu sídliska Pod Sokolice aj potenciál linky.
Celkovo to vedenie MHD ešte potrebuje zjednodušiť (linka 6 do Opatovej a podobné záležitosti). Na prvý pohľad zachádzky síce pôsobia ako fajn vec, ale v skutočnosti tom ten celok rozbíja...