Reakcia na: kvorka #12115:
Presne tak, ale neviem, či by výmena dopravcu pomohla. Tým si nechcem zastávať SAD, práve naopak, ale pokiaľ mesto nezačne reálne po dopravcovi vyžadovať veci, na ktoré má nárok (NP vozidlá, nasadzovanie harmoník, informovanosť cestujúcich podľa zákona a pod.) a nebude ich plnenie kontrolovať, je úplne jedno, kto dopravcom bude.Veľakrát to v Trenčíne, podľa môjho pozorovania, v praxi funguje takým spôsobom, že nie mesto dopravcovi, ale dopravca mestu určuje, aký smerom sa bude MHD uberať. To je jednoznačne chyba mesta.
Michal Mazánik
Linku 23 som nechcel predĺžiť za ušetrené km na Pred poľom, ale k Výstavisku, kde by sa otáčala na parkovisku. Pretože Pod sokolice dnes majú mizernú obsluhu. Zároveň by v preklade s linkou 11 pomáhala jedenástke zvládnuť nápor cestujúcich pri MAXe (ako píše MinoSUN-55), čo by zabezpečilo výrazne lepšiu vyťaženosť linky 23 (keďže 28 vyťažená je, problém 23 je zrejme v krátkej trase, ľudia chcú ísť ďalej, ako na stanicu).
Ohľadom linky 6 do Opatovej som to myslel tak, že tieto zachádzky zrušiť úplne a ukončiť obsluhu zastávok Opatová, nadjazd a Opatová, družstvo. S výnimkou ranného školského som sa viezol všetkými a VŽDY som tam išiel jediný.
Ranný školský spoj úplne dostatočne nahrádzajú dva spoje linky 4 z Nivy (približne 200 metrov od družstva) a ranný vlak o 7:15, ktorý stojí 75 metrov od družstva (pozn. vlak ide rovnako ako spoj linky 6 do Zlatoviec), na ktorom majú študenti aj bezplatnú prepravu.