Reakcia na: Jacob #12103:
len žiadne zlučovanie 1+22 zase, v 2006 to urobili a bola to katastrofa (ale aj kvôli absencii značky "s"). Choďte sa previezť, 1 obsluhuje aj Pod Sokolice a Pred poľom, čo sú 11 poschodové paneláky tiež. A inak do Kubrice jazdí 11 
Michal Mazánik:
Ako sa na linke potreba harmoník zníži na 1 kus? Cestovný čas z Juhu je 20 min, to na obrat späť nestačí tak, aby si vyjazdil 30 min interval s 1 vozom.
Myslím si, že linke 23 nepomôže nič, ani predĺženie Pred poľom. Tá vozí vzduch. Ja som toto tiež kedysi navrhoval, ale jediná možnosť je, že sa postaví cesta od areálu výstaviska do Kubrej tak, ako je v územnom pláne, a linka 1 bude jazdiť okružne.
Celkovo by som pri linke 1 zvážil úplne niečo iné: šupnúť ju cez podjazd popod železnicu na Sihoť a spojiť tak kĺbovou linkou najväčšie mestské sídliská. Najslabší úsek Pred poľom - Kubrá by sa zamenil za Sihoť III a IV, čo by bolo super. A linka by mala byť potom len kĺbová.
PS: tie zachádzky do Opatovej kľudne môžu prejsť na linku 4, ale je to úplne jedno.
milan005
Problém ale nastáva inde. Aby sa to oplatilo, mesto musí byť postavené tak, že má pár silných vetiev kde je hustý interval a práve tadiaľ jazdí trolejbus. Lenže Trenčín máš strašne rozvetvený. Prvý problém, zle postavené sídlisko Juh - 3 vetvy. Druhý problém, pod Juhom sa 3 vetvy síce spoja ale následne sa rozdelia na ďalšie 4. Sihoť = 2 vetvy (zober "babkám" spoje po Hodžovej a zastrelia ťa
Čo sa týka tých žilinských autobusov, pozri si koľko majú najazdené km - tie čísla vypadajú dosť hrozivo, nebolo by to z kaluže do blata? A ten článok o odpredaji už som čítal fakt dávno, asi už nebude aktuálny a busy predané/zošrotované tipujem.