Reakcia na: Ámos #483:
Pod lesom je vyhybna. Zastavky na znamenie by podla mna mohli teoreticky byt vsetky (samozrejme, ze by stacilo, aby sa cestujuci postavil na zastavke tak, aby ho bolo vidiet, nemusel by kyvat), ale pochybujem, ze s tym by zeleznice suhlasili.Re #484 Ámos: No este som ho nikde nepredkladal, tak neviem... Ale myslim, ze Zlocinecka spolocnost si najde vzdy X dovodov, preco nejaku dobru vec nespravit. A hodinovy interval by znamenal mierne zvysenie poctu odjazdenych km (aj ked vozidiel by nebolo potrebnych viac, kedze by sa zbytocne dlho nezdrzovali vo vyhybniach), proti commu by mohli namietat.
Re #485 Dušan: Myslel som to tak, ze si neviem predstavit, ze pri sucasnom zabezpec. systeme by bola cela TEZ a OZ riadena povedzme len jednou osobou z nejakeho centralneho strediska.
Majo
1.) Špeciálni revízori pre TEŽ boli zrušení len nedávno. To ale neznamená, že sa tam občas nemôže objaviť normálny revízor ZSSK, takže to máš rovnako ako v MHD... Možno sa časom ukáže, že ich treba vrátiť, možno nie... Výpravcov na zastávkach zrušiť nemožno, lebo tam žiadni nie sú. Sú len na staniciach a vo výhybniach a na ich zrušenie by si potreboval vybudovať lepší zabezpečovací systém, čo tiež nie je zadarmo. Tie pokladníčky by sa zrušiť mohli, ale na druhej strane je fakt, že už ani teraz nie sú až na toľkých miestach, ako kedysi.
2.) S traťou sa nič v blízkej budúcnosti neplánuje, bohužiaľ. Čo sa týka grafikonu, mám vypracovaný návrh, kde sa ráta s intervalom 60 minút, a súčasne vozidlá na križovanie nikde nečakajú (až na jednu výnimku - v jednom smere 10 minút, ale to sa, myslím, dá zvládnuť). Takže žiadne výhybne netreba dobudovávať, stačí len zapojiť mozog pri tvorbe grafikonu.
3.) Nerobí sa s tým nič...