Ad rozšírenie TEŽ: Myslím, že na železniciach je momentálne dosť iných investičných priorít, ktoré sa týkajú väčšieho množstva cestujúcich - koridory, obnova vozového parku a podobne. Alebo ako povedal Satinský v sedemdesiatych rokoch, kým začneme stavať Alweg, mali by sme dať do poriadku záchody na hlavnej stanici...
810zssk
1. Co sa tyka revizorov - ked to tak funguje v obrovskom mnozstve prevadzok MHD na svete tak to moze fungovat aj na TEZ. S tetuskami urcite suhlasim, k vypravcom sa neviem na 100% vyjadrit (nevyznam sa do riadenia premavky zeleznice), ale ked to bez nich moze fungovat na inych regionalnych tratiach, tak snad aj tu.
2. Myslim ze ZSR aj ZSSK to maju na haku ked nemaju konkurenciu (IAD sa nerata, presun cloveka medzi autom a vlakom alebo naopak je nad ich uroven, to proste nepochopia).
3. Obavam sa ze toto maju tiez kompetentny na haku