. Myslím, že nič nebráni výrobcovi, aby sa prihlásil do oboch prípadne aj viac kategórií, veď kĺbové vozy vychádzajú zo sólo vozov. Aspoň sa tak zvýši transparentnosť (korupcie a lobizmu je teraz všade dosť) pri výbere a v neposlednom rade aj možnosť presadenia sa iného výrobcu s možno lepším výrobkom.
. A čo sa týka vypravovania cez víkend, tak určite by mala byť priorita vypravovanie vozidiel s čo najväčšou pohodlnosťou pre cestujúcich.
Bavíme sa teda o spoľahlivosti jednotlivých vozidiel a či je správne, resp. vhodné, že sa na linky vypravujú aj staršie autobusy, ak má dopravca v danom období dostatok pojazdných novších nízkopodlažných autobusov.
BA SORky sú proste v dobrom stave.
Jur@j
Kvízová otázka znie: Ktoré vozidlá by sa mali na linky vypravovať prednostne?
Lebo zdravý rozum hovorí, že najnovšie a nízkopodlažné. Takže ak mi niekto povie, že práve tie dve SORky do výpravy netreba a sú nadbytočné, tak by sa mal zamyslieť
Je pravda, že nie všetky spoje sú garantovane nízkopodlažné, ale príde mi choré, aby sa v prázdninovom režime, ktorý spomínaš ty, vypravovali na celodenky Karosy alebo iné staršie vozidlá. Samozrejme, ak tie nové nie sú pokazené...
Alebo inak, ak by boli aj tieto konkrétne 2 vozidlá stále pojazdné a s nimi aj ostatné NP autobusy, tak nie je cez prázdniny nutné vypravovať Karosy, nie?