. Myslím, že nič nebráni výrobcovi, aby sa prihlásil do oboch prípadne aj viac kategórií, veď kĺbové vozy vychádzajú zo sólo vozov. Aspoň sa tak zvýši transparentnosť (korupcie a lobizmu je teraz všade dosť) pri výbere a v neposlednom rade aj možnosť presadenia sa iného výrobcu s možno lepším výrobkom.
. A čo sa týka vypravovania cez víkend, tak určite by mala byť priorita vypravovanie vozidiel s čo najväčšou pohodlnosťou pre cestujúcich.
Bavíme sa teda o spoľahlivosti jednotlivých vozidiel a či je správne, resp. vhodné, že sa na linky vypravujú aj staršie autobusy, ak má dopravca v danom období dostatok pojazdných novších nízkopodlažných autobusov.
BA SORky sú proste v dobrom stave.
Jur@j
Nejdem sa hrať na ultrašotouša a nejako kritizovať tohto konkrétneho výrobcu autobusov, keďže tu máme aj Citelisy, ktoré tiež veľa kvality a spoľahlivosti do vienka nedostali. Ale je to je už aj vekom a (ne)údržbou.
Každý, kto používa sedliacky rozum a má aspoň základku, by mal dôjsť k záveru, že v súčasnej situácii, kedy máme obrovský nedostatok klbákov, sú tieto dve vozidlá akurát väčšou ťarchou, než výpomocou. Smutný je aj fakt, že tieto autobusy v podstate patria v DP medzi tie najnovšie, čo sa týka klbákov.
- koniec hlásenia -