. Myslím, že nič nebráni výrobcovi, aby sa prihlásil do oboch prípadne aj viac kategórií, veď kĺbové vozy vychádzajú zo sólo vozov. Aspoň sa tak zvýši transparentnosť (korupcie a lobizmu je teraz všade dosť) pri výbere a v neposlednom rade aj možnosť presadenia sa iného výrobcu s možno lepším výrobkom.
. A čo sa týka vypravovania cez víkend, tak určite by mala byť priorita vypravovanie vozidiel s čo najväčšou pohodlnosťou pre cestujúcich.
Bavíme sa teda o spoľahlivosti jednotlivých vozidiel a či je správne, resp. vhodné, že sa na linky vypravujú aj staršie autobusy, ak má dopravca v danom období dostatok pojazdných novších nízkopodlažných autobusov.
BA SORky sú proste v dobrom stave.
Jan Vartas
K SOR-kám snáď len toľko, že už v máji 2010 sa uskutočnila kompletná výmena vyklápacích vetracích častí okien za posúvacie u oboch vozidiel, pre zlé vetranie interiéru a dorábala sa aj deliaca sklenená priečka ku kabínke vodiča.
https://imhd.sk/po/galeria-media/114600/Nov%C3%A9-vetra%C4%8Dky-pre-376?ghv=8386&ref=po%2Fvozidlo%2F8386%2FSOR-NB-18-City-376-PO858DN