Reply on: KVKV #24578:
Ja nikdy nezabudnem na teoriu inej znamej osobnosti: "Cim rychlejsie premava elektricka, tym vacsie vakuum pod nou vznika a tym mensia je sanca na jej vykolajenie."O skutocnom presvedceni tejto teorie svedci aj uspesna rychlostna skuska bez vykolajenia na trati s prehliadnutim faktu, ze novy a stary usek trate este delil neprepojeny cca. metrovy usek alebo dokonca osobne cuvanim "na plne gule" na rychlodrahe od vyhybne Peres az ku kruhaku na Moldavskej a LEN ZOSLIAPNUTIM z jazdy cez esicko na peresskom moste! Tiez bez ujmy na zdravi...
Dufam, ze nielen tieto pravne zalezitosti, ale aj skusenosti v ostatnych smeroch z BB pomozu k udrzaniu TD v KE. Vsetko zle je na nieco dobre.
☠
KVKV
Svojim sposobom to považujem za celkom rozumné.
Ale nerozumiem logike vedenia jednej trasy, aj dnes tak oblúbenej v dpmk.
Aký význam má priamy spoj v trase _ n.nemocnica - hl.pošta - st.radnica - Mlyn.Bašta/NMM - ? Naviac tento spoj slúži k prevozu "substrátu" z KVP.
Keď už teda k hl. pošte ,prosím, je blízko do centra, ale ďalej by bolo tieto linky viesť na NO a ďalej.
Ked už chcem prepraviť priamo A RÝCHLEJŠIE substrát z KVP na NMM , tak vediem linku od n.nemocnice paralelne s električkou až po NMM, ďalej k Ml.bašte .
podla mňa trasa n.nemocnica - hl.pošta - st.radnica - NMM/Mlyn.Bašta má oddovodnenie v JEDINOM prípade, to jest silná linka v ďalšom pokračovaní cez Masarykovu - Svatoplukovu - na stanicu. AKO NÁHRADA(dočasná???) zrušeného električkového spojenia.