Reply on: eMareq #24583:
Áno, tak to si hodil zaujímavý príspevok.
DPMK a plánovači tratí akokeby občas dostali záchvat rozbehnutosti a pri zabudnutí alebo odsunutí stavieb doležitých tratí ujdú do absurdity. To je ten plán tb do Kavečian. No načo!
A z realizovaných je to trať do Myslavy. Tú stačilo ukončiť u Iskry , prípadne pokračovať cez klimkovičovu ku kláštoru. A to trebárs ako blokovú smyčku jednosmerne. Ja viem , že tá komunikácia nie je najvhodnejšia v súčasnej podobe a že sa snáď plánovalo s jej rekonštrukciou...atd.
Dufam, ze nielen tieto pravne zalezitosti, ale aj skusenosti v ostatnych smeroch z BB pomozu k udrzaniu TD v KE. Vsetko zle je na nieco dobre.
☠
Sarko
O skutocnom presvedceni tejto teorie svedci aj uspesna rychlostna skuska bez vykolajenia na trati s prehliadnutim faktu, ze novy a stary usek trate este delil neprepojeny cca. metrovy usek alebo dokonca osobne cuvanim "na plne gule" na rychlodrahe od vyhybne Peres az ku kruhaku na Moldavskej a LEN ZOSLIAPNUTIM z jazdy cez esicko na peresskom moste! Tiez bez ujmy na zdravi...