Reply on: Stevqo #24595:
V povodnom plane (vystavba zacala v r. 1986, cize plany su este starsie...) mala viest trat cez Myslavu po Myslavskej ul. az na jej koniec s krizovatkou Tr. KVP. Obratisko malo byt na cistinke za domom na Myslavskej c. 1. Lenze v tom case sa pocitalo s masivnou vystavbou v okoli a mam pocit, ze ciastocne aj asanaciou rodinnej zastavby.Pred vystavbou trate do Myslavy (1998) existovali 3 varianty ukoncenia:
1) za zastavkou Iskra na Moskovskej (malo miesta)
2) vedenim cez Klimkovicovu ku klastoru (problemy s vysporiadanim pozemkov pri planovanom prepojeni z Moskovskej az za zastavkou Iskra a vyhnutim sa tak nevyhovujucej pristupovej komunikacie ku obytnym blokom - tu si zaznamenajme pomyselny 4 bod stroskotania...)
3) ukoncenim pri miestnom urade v Myslave, co sa nakoniec aj s velkymi tazkostami schvalilo, pretoze proti obratisku protestoval samotny miestny urad (!)
Po vystavbe trate som sa dozvedel, ze pokial sa to prepojenie Moskovskej a Klimkovicovej dokonci, ze je/bol zaujem o prepojeni s obratiskom na Klastore.
KVKV
Áno, tak to si hodil zaujímavý príspevok.
DPMK a plánovači tratí akokeby občas dostali záchvat rozbehnutosti a pri zabudnutí alebo odsunutí stavieb doležitých tratí ujdú do absurdity. To je ten plán tb do Kavečian. No načo!
A z realizovaných je to trať do Myslavy. Tú stačilo ukončiť u Iskry , prípadne pokračovať cez klimkovičovu ku kláštoru. A to trebárs ako blokovú smyčku jednosmerne. Ja viem , že tá komunikácia nie je najvhodnejšia v súčasnej podobe a že sa snáď plánovalo s jej rekonštrukciou...atd.