Reply on: Sarko #24580:
Svojim sposobom to považujem za celkom rozumné.
Ale nerozumiem logike vedenia jednej trasy, aj dnes tak oblúbenej v dpmk.
Aký význam má priamy spoj v trase _ n.nemocnica - hl.pošta - st.radnica - Mlyn.Bašta/NMM - ? Naviac tento spoj slúži k prevozu "substrátu" z KVP.
Keď už teda k hl. pošte ,prosím, je blízko do centra, ale ďalej by bolo tieto linky viesť na NO a ďalej.
Ked už chcem prepraviť priamo A RÝCHLEJŠIE substrát z KVP na NMM , tak vediem linku od n.nemocnice paralelne s električkou až po NMM, ďalej k Ml.bašte .
podla mňa trasa n.nemocnica - hl.pošta - st.radnica - NMM/Mlyn.Bašta má oddovodnenie v JEDINOM prípade, to jest silná linka v ďalšom pokračovaní cez Masarykovu - Svatoplukovu - na stanicu. AKO NÁHRADA(dočasná???) zrušeného električkového spojenia.
Dufam, ze nielen tieto pravne zalezitosti, ale aj skusenosti v ostatnych smeroch z BB pomozu k udrzaniu TD v KE. Vsetko zle je na nieco dobre.
☠
eMareq