Dnes vážna nehoda autobusu SAD Zvolen ZV-617BI (Axer).
Axer ZV-617BI dnes na diaľkovej linke č. 707506 s odchodom o 5:20 z Veľkého Krtíša smerujúci do Prešova havaroval okolo 7:30 pri zjazde z rýchlostnej cesty R2 pri Tornali, následkom čoho sa autobus prevrátil na bok.
ZV-617BI: http://evidencia-dopravcov.eu/voz/3056
články:
http://www.rimava.sk/policajne-sprvavy/pri-tornali-rano-havaroval-autobus-do-nemocnice-smerovali-tri-sanitky/
http://www.tvnoviny.sk/domace/1906964_havaria-autobusu-v-tornali-osem-zranenych-skoncilo-v-nemocnici
https://www.noviny.sk/krimi/307624-pri-obci-tornala-prevratil-autobus-zranilo-sa-niekolko-ludi
Axer ZV-617BI dnes na diaľkovej linke č. 707506 s odchodom o 5:20 z Veľkého Krtíša smerujúci do Prešova havaroval okolo 7:30 pri zjazde z rýchlostnej cesty R2 pri Tornali, následkom čoho sa autobus prevrátil na bok.
ZV-617BI: http://evidencia-dopravcov.eu/voz/3056
články:
http://www.rimava.sk/policajne-sprvavy/pri-tornali-rano-havaroval-autobus-do-nemocnice-smerovali-tri-sanitky/
http://www.tvnoviny.sk/domace/1906964_havaria-autobusu-v-tornali-osem-zranenych-skoncilo-v-nemocnici
https://www.noviny.sk/krimi/307624-pri-obci-tornala-prevratil-autobus-zranilo-sa-niekolko-ludi
C4H8Cl2S
Neviem ale žeby tí čo objednávajú výkony konečne v BB rozmýšľali rozumom a nie zadkom? Čo by sa stalo, keby úplne mimo systém a bordelársky jazdiacu L27 zrušili, veď L25 stačí a na Tajovského prestúpiť pri ceste na Podlavice na 34/35/36 snáď nikoho nezabije najmä ak, je to priame spojenie iba na 3h počas rannej a 4h počas poobednej špičky. Príp. by stačilo za tie poloprázdne spoje 27 čo idú väčšinou až po 24/25 možno pridať 1 spoj na L25 vo vybranej hodine, kedy by zrušená L27 urobila pohromu na L25. Prednostne by však mohli urobiť to, že by výkony z L27 dali na skrátenie špičkového intervalu na L35 a 36 na 40 min, čiže by preklade premávali ako L21/22 v i=20/30/20, len víkend by bol 60 a nie 30 ako pri L21/22. L34 by sa v špičke nataktovala na 20 minút a spoločne by L34/35/36 mali odchody z Podlavíc a žel.st. každých 10 min. Dnes aby 5 odchodov za hodinu v špičke bolo rovnomerne rozložených tak by musel byť interval 12 minút a to rozdeliť medzi 3 linky by bolo riadne harakiri. Preto ak niekomu nejde matematika, tak nerozpráva o tom, že je niekde preklad, keď je to ako noty na bubon.