Petik: ty si kresili mapu? dobre som Ti napisal meno?
O kupu podielu v SAD maju zaujem aj Postbus (rakuske zeleznice), Blaguss, nejaki Cesi a tusim aj dajaka francuzska spolocnost.
O kupu podielu v SAD maju zaujem aj Postbus (rakuske zeleznice), Blaguss, nejaki Cesi a tusim aj dajaka francuzska spolocnost.
Majkl
#90: Treba si uvedomiť jednu závažnú vec, a to sú mzdové náklady. Tvoria značnú časť nákladov podniku a v praxi to znamená, že keby sme chceli zahustiť intervaly, automaticky na to treba väčší počet vozidiel a samozrejme vodičov. Na to peniaze nebudú. Mňa skôr štve iná vec: sú to grafikony liniek 31, 33, 53, 56, atď. Je to totálne systém SAD. Ja by som chcel hodinové intervaly na všetkých týchto "okrajových" linkách. A myslím, že nechcem veľa: funguje to tak v Prešove, Žiline, Košiciach a v 90% miest ČR s MHD. A keď hodinové, tak celodenne napr. v 20 minúte.