trepko: Čím menší rozsah prevádzky, tým sú trombelusy nákladnejšie. Majú totiž omnoho menej nákladnú samotnú jazdu ale drahé tzv. fixné náklady-drahšie vozidlá, väčšia potreba dielenských pracovníkov (okrem mechanikov treba aj elektrikárov),výstavba a údržba trakčného vedenia, meniarní, napájacích a spätných káblov atď. Aby sa trolejbusy v BB stali lacnejšími ako autobusy, bolo by treba zatrolejovať ďalšie vyťažené linky a značne rozšíriť rozsah premávky.
bude toho menej
detvan
Za vývesné tabule cestovných poriadkov zodpovedá vrcholovo ŽSR - podľa Kompetenčného poriadku organizácie. Prípadné odchýlky, ktoré uvádzaš sú ich služobným nedostatkom. Mali by ich odstrániť, pretože uvádzajú zlé kategórie vlakov. Uvedený nedostatok Zr - MOs je neospravedlniteľný. ?