re Zisk & cestujuci:
Vcera som zrovna cestou domov rozmyslal, ze napisem o tom, ako CSAD svojou cenovou politikou v MHD BB sposobi, ze v BB sa vyrazne znizi podiel MHD na doprave osob v meste.
Jednak v BB nie je problem s parkovanim (a vacsinou je zadarmo), nie su na cestach zapchy a vzdialenosti su vacsinou kratke. Naopak autobusy su hrozne pomale (to ma triafa slak, ked v BB musim ist autobusom a na tych zastavkach to stoji neskutocne dlho), vacsinou su plne a chodia malo- treba dlho cakat a navyse listky su neprestupne, takze pokial nemam priamy spoj v okamihu prichodu na zastavku, idem radsej peso. A vyslovene lutujem ludi, ktory tym cestuju kazdy den, ze nemaju mesacne listky.
To sa uz to auto vyde fakt lacnejsie. Neviem neviem kolko stoji na Slovensku benzin ale do 3 Sk/km by to mohlo byt. Takze ked clovek nehladi na opotrebovanie auta, do 3.3km sa oplati chodit autom (to je vacsina vzdialenosti v BB) - navyse je to od domu k domu a rychlo.
Je jasne ze cielom CSAD je zisk a nic ine, co si budeme nahovarat.
Ale je chybou mesta, ze nerobi nieco preto, aby sa zachoval co najvyssi podiel ludi prepravovanymi MHD.
Ak ma Majkl s tym prepadom ( #0085 ) pravdu, je to pokles o 20%, co sa mi zda dost drsne, hoci nie neocakavane.
Len tak dalej CSAD BB!
Myslim, ze situacia je celkom vhodna pre vstup konkurencnej spolocnosti do MHD
(aj ked, na Slovensku asi nie
)
Vcera som zrovna cestou domov rozmyslal, ze napisem o tom, ako CSAD svojou cenovou politikou v MHD BB sposobi, ze v BB sa vyrazne znizi podiel MHD na doprave osob v meste.
Jednak v BB nie je problem s parkovanim (a vacsinou je zadarmo), nie su na cestach zapchy a vzdialenosti su vacsinou kratke. Naopak autobusy su hrozne pomale (to ma triafa slak, ked v BB musim ist autobusom a na tych zastavkach to stoji neskutocne dlho), vacsinou su plne a chodia malo- treba dlho cakat a navyse listky su neprestupne, takze pokial nemam priamy spoj v okamihu prichodu na zastavku, idem radsej peso. A vyslovene lutujem ludi, ktory tym cestuju kazdy den, ze nemaju mesacne listky.
To sa uz to auto vyde fakt lacnejsie. Neviem neviem kolko stoji na Slovensku benzin ale do 3 Sk/km by to mohlo byt. Takze ked clovek nehladi na opotrebovanie auta, do 3.3km sa oplati chodit autom (to je vacsina vzdialenosti v BB) - navyse je to od domu k domu a rychlo.
Je jasne ze cielom CSAD je zisk a nic ine, co si budeme nahovarat.
Ale je chybou mesta, ze nerobi nieco preto, aby sa zachoval co najvyssi podiel ludi prepravovanymi MHD.
Ak ma Majkl s tym prepadom ( #0085 ) pravdu, je to pokles o 20%, co sa mi zda dost drsne, hoci nie neocakavane.
Len tak dalej CSAD BB!
Myslim, ze situacia je celkom vhodna pre vstup konkurencnej spolocnosti do MHD


Petik