Reakcia na: Kami #791:
No, 81 milionov pre BB a 99 milionov pre PO, to je uz dost rozdiel, na to, ze sme ani nie o 10 tisic obyvatelov vacsi...Akurat neviem, kolko DP Presov berie este od mesta. A kolko BB. Predpokladam ale, ze aj toto cislo bude v pripade Presova vyssie, pretoze vieme, v akej odlisnej financnej situacii su menovane mesta...
Mimochodom - povazujete za normalne, ze slovenske mesta dostavaju dotacie od statu takym sposobom, ze ak mesto A je dvakrat vacsie ako mesto B, tak ma 4x vacsie dotacie? Preco je to tak? Preco ma DP Bratislava (428 tisic obyv.) 914-milionovu dotaciu a DP Presov (93 tisic, tj. cca 1/5 z BA) iba 99 milionov, tj. cca 1/10? Nie je mi to jasne.
A este by ma zaujimal (neviem, kde sa taka informacia da zohnat) pocet denne prepravenych cestujucich MHD v siestich najvacsich mestach. V PO je to tusim 130 000 cestujucich denne, ako je to napr. u vas?

Kami
Danny: FNM stale nepodpisal zmluvu s CSAD Ostrava
O 2. pasme som pocul ze o nom spiritizuje prave mesto (uz som to tu pisal).
008AG uz dlhsie nema pana a podla toho vyzera. Nekuri, neda sa zatvorit kabina a pod. Prve GO trpia na hrdzavenie plechov - tak ako na 1220, 008 aj 006AG, ci 917AF a trolejbusoch. Vyradovat sa budu len Ikarusy bez GO (skoro vsetky), na viac urcite nebudu peniaze, su ine priority.
Zvysovanie ani mna nepotesilo, ale ceny zakladnych listkov sa nemenili uz dlho. V roku 2000 sa vlastne zvysilo na 10 Sk, ale pri CK to ostalo na 8 Sk. Len pre pravidelnych cestujucich bolo zvysenie citelne, z 320 Sk (ak sa dobre pamatam) na cca 500 Sk podla mnozstva cíest. Takze to terajsie ma ani neprekvapilo. Som zvedavy co to spravi s expres. linkami. Aspon sa ludia naucia rozlisovat tieto linky a nebudu zvonit na kazdej zastavke.
Linka 100 bola pre MHD cista strata. Denna trzba 100 Sk, to je nic. Aj to je len z jazd na inych linkach. Mozno teraz budu moct vaznejsie uvazovat nad nahradou ciciaka.
Dotacia Presova sa lisi len malo, porovnanie je u mna na .../mhd.htm