Nodes: Nie, samozrejme, že to tak v BB neplatí. Petik len poukázal na najnovší trend v ČR, kde jednotlivé dopravné podniky odmietajú kupovať kĺbové vozidlá a radšej na linky nasadzujú sóla za predpokladu kratších intervalov medzi spojmi. Lenže na to treba mať prachy.
A tiež mal na mysli to, že keďže sa v BB nastupuje do vozidiel vyhradne prednymi dverami, tak sólo sa na zastávke zdržiava zákonite kratšie ako kĺb.
A tiež mal na mysli to, že keďže sa v BB nastupuje do vozidiel vyhradne prednymi dverami, tak sólo sa na zastávke zdržiava zákonite kratšie ako kĺb.
Stavte sa
Kami
"V EU" su aj Karosy B950, vsak motor a zadna naprava su rovnake, ale standardna Karosa B952 stoji pri kupe skoro polovicu (10 mil k 6 mil. Sk), neni tam tolko elektroniky a mechanicka prevodovka tiez spravi nieco s ekonomikou (spotreba). Jednoducho, potreba nizkopodlaznych autobusov je pokryta a penazi nie je nazvys.
ad #794 : je jednoduhsie napisat link (aj to nie kompletny) ako sa pozriet