Ale z určitého pohľadu sa musím zastať predstaviteľov BBDS (aspooň tých z MHD), lebo pri súčasnom macošskom prístupe mesta im ani nič iné neostáva, ako hľadať príjmy všade, kde sa dá a šetriť tiež všade. Samozrejme, najviac na tom následne trpí cestujúci.
Rád by som dakedy v budúcnosti spravil porovnanie miest BB, Žilina a Prešov. Takže by sa mi zišli údaje z výročnej správy týchto miest.
Rád by som dakedy v budúcnosti spravil porovnanie miest BB, Žilina a Prešov. Takže by sa mi zišli údaje z výročnej správy týchto miest.

Petik
Sky Europe vsak od letnej sezony rusi aj spoje do Tatier, takze nemyslim ze by zavadzali linku do Bystrice.
Ono otazka je - odkial by sa sem malo lietat.
Z Blavy? - to je nezmysel, to je rychlejsie autom.
Z Prahy - to by nebola frekvencia. Nocny vlak ma 1 vagon a byva poloprazdny. Vyuzite by to bolo jedine v pondelok rano (resp. v nedelu vecer) a naspat v piatok vecer, a to by bystrici asi moc nepomohlo. Jedine ze by tieto 2 lety z Kosic mali v BB medzipristatie. Tejto variante by som fandil, este keby lietali z Kbelov miesto Ruzyni.
Ine mesta, to sa mi nezda realne, jedine nejaky charter.
Za prvej republiky lietala vnutrostatna linka na tejto trase:
Praha-Brno-Bratislava-Sliac-Kocice-Uzhorod
To by bolo pekne, bohuzial dnes uz na uzemi 3 statov a asi by to tie medzipristatia trochu predrazovali.