Vladimir: zial, zatial sa musim spoliehat na pamat svoju aj inych, takze rozlisit RTO od Jelz je (v spomienkach a na fotkach) nemozne.
Tie Karosy co sa nakupili z inych podnikov mali vacsinou vnutorne napisy, ale okrem BCA2128 (prazske EC 5210) sa dlho v premavke neohriali. Vydrzala B731.0x BCA0842. Niekde boli nalepky ako v Blave (ked stojite drzte sa), ale zial nezapisal som si ak boli nejake EC.
Len podla casu zaradenia by sme sa mohli dopracovat k bystrickej SPZ. Ale nejazdi uz ziadna cudzia Karosa.
Tie Karosy co sa nakupili z inych podnikov mali vacsinou vnutorne napisy, ale okrem BCA2128 (prazske EC 5210) sa dlho v premavke neohriali. Vydrzala B731.0x BCA0842. Niekde boli nalepky ako v Blave (ked stojite drzte sa), ale zial nezapisal som si ak boli nejake EC.
Len podla casu zaradenia by sme sa mohli dopracovat k bystrickej SPZ. Ale nejazdi uz ziadna cudzia Karosa.
Vladimír
Ex-prešovský bus: SAD-ky nemajú tendenciu pretierať pôvodné ev.č., aspoň vo vnútri nie. Nemá (alebo nemal) ho ešte náhodou aj po zaradení v BB? Každopádne si to zistím na DPMP, ktorý to bol, veľa ex-prešovských autobusov a trolejbusov sa po vyradení odpredáva.
Trať do Harmanca: Pred sebou mám knižku:
L. Kmeť - J. Ryšavý
BANSKÁ BYSTRICA - DOLNÁ ŠTUBŇA
1940 - 2000
Banská Bystrica - Harmanec-papiereň
Táto vyše 100-stranová kniha sa predáva (možno už nie) za 20 Sk na košickej žel. stanici. Ešte som však nemal čas ju prečítať. Sľubujem - keď prečítam, rozpoviem... (určite tam o prípadnej preložke trate je popísané).