Vladimir: z hladiska cestujuceho nic! Aj ja som sa vozil ako student za 160 Sk. Skola skoncila, zmieril som sa s platenim 320, ale miesto toho prisli cipove karty. Kedze som mal robotu blizko, vmestil som sa v pohode do tej sumy. Keby som mal cestovat ako ked som robil popri skole (denne aj 15 roznych busov + pesobus) asi by som sa nedoplatil.
Casove listky su robene na 2 jazdy denne kazdy pracovny den. Vsetko navyse je zadarmo. Otazka stale znie - kto to zaplati. Udrzat nieco je vzdy lahsie ako nieco obnovit. DP a aktivny pristup mesta by mozno dal odpoved. Inak ...
Makovnik: CP sa podla vsetkeho nezmenil, rozdiel je v jazdnej dobe na THK - Spoje medzi CP v MHD a iMHD.sk.
Casove listky su robene na 2 jazdy denne kazdy pracovny den. Vsetko navyse je zadarmo. Otazka stale znie - kto to zaplati. Udrzat nieco je vzdy lahsie ako nieco obnovit. DP a aktivny pristup mesta by mozno dal odpoved. Inak ...

Makovnik: CP sa podla vsetkeho nezmenil, rozdiel je v jazdnej dobe na THK - Spoje medzi CP v MHD a iMHD.sk.
To je pekne povedat "Spickova linka", ked to chodi raz za hodinu.
Vladimir
Preto sa znova pytam: CO JE ZLE NA KLASICKYCH PREDPLATNYCH LISTKOCH NA MHD ake funguju v Bratislave, Kosiciach a Presove???
Rychly nastup a vystup cestujucich, nizke ceny za cestovanie (= zvysovanie atraktivity MHD) + ked sa to tak vezme aj volne jazdy, kedze za obdobie sa plati pausalne bez ohladu na pocet uskutocnenych jazd.
Presov ma cca o 10 000 obyvatelov viac ako BB. Je tam aj MHD drahsia? Nie! Ja ako student si kupim mesacnik za 165 Sk a ak ma to bavi a mam na to cas, mozem vykonat 2500 jazd za stale tu istu cenu (!!!). O com sa teda bavime?