Reakcia na: S499.1023 #54219:
1) Aký je Érsek manažér?! Manažér pre danú oblasť ju musí ovládať, ak nie, tak to potom vysvetľuje stav aký máme na Slovensku.2) Podobne ako som písal nižšie je tvoja arogancia voči ľuďom čo tvrdo drú prejavom tvojho charakterového defektu, ktorý bude po zásluhách odmenený aj. Neboj, dočkáš sa toho, čo si si navaril. Vekslák nie je, ale minimálne podvodník a klamár, plus korupčník áno.
3) No vidím, že o ĽSNS vieš prd, lebo oni maďarov neriešia vôbec, čiže si totálne vedľa.
4) Máš pravdu, dokázal reprezentovať v šerme SR. Zločinná činnosť v politike nie je, že dokázal viac, keď tak sa spustiť do morálnej žumpy. To dokáže kdejaký truľo, čašník, či robotník, prerobený za Mečiara na podnikateľa cez známosti z čias ŠtB.
5) A ako komanči brzdili rozvoj železnice prosím ťa? Prečo keď padli, tak sa prestalo s rozvojom železnice?! Ako toto vysvetlíš? Asi ťa pri pripomenutí rozvoji železničnej siete za Dr. Tisa porazí, že čo sa vybudovalo a čo sa malo vybudovať. Či to boli zásluhy ešte Uhorska?

Ja nemôžem za to čo vidíš, viď si čo chceš, mne sú tvoje prekrúcania reality ukradnuté totálne ...
S499.1023
Tak sa pokúsim ešte raz, pomaly, slovo po slove, pre menej chápavých:
1) Minister dorpavy je manažér. Nemusí bYť ani výpravcom, ani rušňovodičom ,anio vodičom kamiónu a NEznamená to, že je diletantom. Ján Počiatek je inžinierom ekonómie a elektrotechniky.
2) Vekslák je človek, ktorý sa živí nelegálnou výmenou peňazí. Neviem o žiadnom podobnom bode, či už priznanom alebo nepriznanom, v životopise Radima Jančuru. O tých jeho strašných hriechoch, čo tu popisuješ, viem z titulu svojej práce podstatne viac ako ty z nejakého JPP ohrdnutého personálu.
3) Maďarón NIE JE označenie príslušníka maďarskej národnostnej menšiny, to možno jedine u kotletovcov.
4) Primtívny fóliovníkár NIE JE označenie jednoduchého človeka. Nakonice, ten "jednoduchý človek" ešte stále dokázal v živote viac ako ty.
5) Stupídna politika - železničná doprava nie je zanedbávaná 25 rokov ale asi tak o 50 rokov viac. Tvoj chválospev na boľševika "nebyť "komančov" a toho, že vybudovali dvojkoľajky aspoň v istých úsekoch, tak by bola 160ka komplet jednokoľajná" by totiž v skutočnosti mal znieť úplne inak: "Nebyť "komančov", tak by bola 160ka komplet dvojkoľajná a elektrifikovaná". Alebo si myslíš, že nebyť komančov, tak by sa dejiny v roku 1948 zastavili?
A zapamätaj si jedno - jasa tu ZA nikoho nebijem, ja sa tu len vymedzujem proti tvojej primitívnej argumentádcii, ktoerá kompletne berie silu akýmkoľvek racionálnym častiam tvojich príspevkov.
Ty nekritizuješ, ty len bezzubo pľuješ a hejtuješ, lebo na viac nemáš.