Inak nechcem sa tu dorábať ale pred 1-2 mesiacmi som hovoril neutrálne, že byť v koži vedenia BBSK, tak nevypovedám dopravcom vojnu na hulváta a spácham politickú sebevraždu. Ale šiel by som na to lišiacky a po právnej analýze, ktorú by som transparentne zverejnil - keďže je to za peniaze verejné a aj SADka by mala vedieť na čo naletela bývalému vedeniu, príp. na čom sa vedome dohodla - by som to dal proste na súd a dal SADke korektne na vedomie s tým, že nie je to nič osobné voči nim, ale nech súd rozhodne a zatiaľ si môžeme v priateľskej atmosfére bez vykopanej sekery predpripraviť korektnú a na súde nenapadnuteľnú zmluvu. To som radil, resp. opísal v októbri aký prístup by bolo najlepšie zvoliť a bol som jemne povedané za to, čomu sa na východe SR hovorí "huj". Teraz už viem, že to slovo patrí skôr tým, ktorí si nedovideli na špičku nosa triezvo v danej veci.
hawkeye
Petik: Nezabúdaj, že MHD zabezpečuje mesto a nie kraj a len pripomeniem, že ako sa zredukoval okruh MHD hlavne v ZH a ZV. Do okruhu MHD predtým patrila aj Lutila (linka 5 ZH) a Sliač, Kováčová a ešte nejaké satelitné obce a všetko sa to prerobilo na prímestské linky. A otázne je, či tie malé obce by našli finančné prostriedky na to, aby si objednali spoje.
A či si podniky budú chcieť objednávať zmluvnú dopravu, je otázne. Čo som sledoval, videl som to tu skôr u fabrík, ktoré sú v úplnej riti mimo mesto, alebo tam chodí minimum spojov, napr Tubex, alebo zvol. mliekárne, Doka
Nech sa na to pozriem akokoľvek, autobusovú obsluhu v BB kraji sa nedá nahradiť poriadne ani čiastočne. A medzi sviatkami to bude zaujímavé, bo sa bude určite všetko riešiť za sekundu dvanásť. Bo ak Lunter neprestane vymýšľať a urýchlene sa nedohodne so SAD ZV a LC, spácha politickú samovraždu a kraju spôsobí poriadne veľké problémy. Ak sa chce týchto dvoch dopravcov zbaviť, dá sa to aj rozumnejšie - nateraz ich prežgrieť a potom dať v riadnom výberovom konaní pravidlá také, že by mali šancu aj iní dopravcovia. Som niečo počul, že v ZA-kraji idú pri ďalšom výberovom konaní rozdeliť územie na menšie časti (vraj až 5). To by sa dalo aplikovať aj u nás, hlavne vzhľadom na veľkosť kraja