Reakcia na: draxter #54178:
No a? Keď CP majú platiť od 9.12. a zverejnené majú podľa zákona byť 10 dní pred zmenou, tak každý dooravca, čo nemá v hlave nakakané ten CP prinesie týždeň pred tým, než majú byť zverejnené a nie týždeň pred uvedením do platnosti! CP podpisuje vedúci oddelenia (ktorého doprava nemá) a tak CP podpisuje riaditeľ odboru, ktorý podľa toho kvanta oddelení, čo má pod sebou nemusí mať čas tie CP hneď podpísať - niežeby nechcel, ale je kopa inej agendy, do ktorej nevidíme.Zmeny CP nerobí kraj aby som ťa uviedol do obrazu! Ak teda máš na mysli, že kraj predloží dopravcovi CP a dopravca poslúchne, tak si v hlbokom omyle. To tak možno bolo v časoch dávnych, keď si kraj vedel seba zastať a zmluva s dopravcom bola vypovedateľná bez toho, žeby arogantný dopravca ošklbal VÚCku. Zmeny zoatavuje a zapracováva do CP dopravca, ktorý CP predloží zväčša ako hotovú vec a ty objednávateľ vôl schvaľuj poslušne. Takto to na VÚC s CP funguje a toto je škoda, že ľudia nevedia, no aspoň to vie zopár kompetentných a triezvych ľudí, ktorí verím, že pri tvorbe dopravnen autority zrazia SADkám hrebienok. Za to sa CP prímestských liniek nemenia výrazne okrem nič neriešiacich posunov +/- 5-10min každoročne, príp. o viac, či menej nejaký spoj posunú, alebo zavedú nejaký školský spoj, ak nájdu dakde prestoj. Toto je 25 rokov zakorenený systém práce v SADkách spôsobený lenivosťou zodpovednéhopracovníka za spracovávanie obehov a turnusov, panického strachu až fóbie zo zmeny a nakoniec arogancie dopravcu podporenej dlhotrvajúcimi zmluvami, ktoré stavajú kraj do role poddaného sedliaka, ktorého je možné dojiť ako na panskom do nemoty. A to bez ohľadu na to aké vedenie je v čele kraja, či niekomu je alebo nie je po chuti, tak takýto prístup voči kraju aj za podpory krajských poslancov a starostov obcí je neprípustný, že často a okato podporujú akúkoľvek blbosť čo SADka predloží.
PDM.8.99
Vedenie kraja išlo do volieb s jasnou predstavou o IDS v kraji, čiže mali pri aspoň základnej znalosti kraja mať nejaký plán liniek a odvodené frekvencie liniek podľa počtu obyvateľov na trasách jednotlivých liniek. Mali začať už skôr so SADkami rokovať o zmenách CP, príp. si chystať pôdu u náhradných dopravcov s predložením istej kostry toho ako si predstavujú obsluhu kraja - ostatne CP sú prílohou ku každej súťaži.