Reakcia na: Viko #53964:
Vo všeobecnosti dnes platí, že výrobky sa nevyrábajú tak, aby vydržali niečo viac, ale tak, aby dožili v momente konca životnosti, príp. hneď po uplynutí záruky a aby si musel zákazník kúpiť hneď druhé. Tak si nenažraní výrobcovia udržujú stály prílev objednávok. Darmo sa tu však hráme na ekológiu, keď suroviny na výrobu tých vozidiel treba získať "nejak niekde" a spracovať, a odnesie si to vždy životné prostredie. Možno by nebolo od veci tlačiť konečne nielen na ekologické hnacie agregáty ale najmä na trvácnosť výrobkov, aby to neboli kur*ítka ako sa trefne povedalo nie tak dávno. To by však nemal najmä pažravý Renaul s jeho Irisbusmi taký výdatný prílev zákazok a tiež objednávok na ND, ktorými ho tiež z našich peňaženiek kŕmime.
Text sa vztahoval na nove vozidla, napr. tie Urbanwaye co si spominal.
BB-Schuhu
https://www.sadzv.sk/zmeny-cestovnych-poriadkov/od-221018-nove-cp-mhd-bbystrica
Linky č. 20, 28 a 29 budú obojsmerne zachádzať cez ŽST. Na linke č. 34 sa spoj 9:30x z Gaštanovej vracia do svojej pôvodnej časovej polohy o 9:37x (v tejto súvislosti asi 34/3x už nebude pokračovať na L28, keďže po novom bude príchod L34 na žel. stanicu o 9:57x a odchod L28 z Park. Mičinská do Sásovej o 9:55x).
Mňa prekvapuje ale jedna vec, že zachádzku cez ŽST si trúfajú s navýšením jazdnej doby o 0-1 minútu, čo je absolútne nereálne. Tak uvidíme, koľko budú spoje meškávať, rovnako aj víkendové obraty 20/29+28+26+28+20/29 to budú mať na hrane.