Reakcia na: BB-Schuhu #52882:
To nie sú obmedzenia v doprave, ale obmedzenia v zdravom rozume vedenia a príslušných zamestnancov mesta, ako aj ďalších orgánov, pričom sa opäť opakuje situácia, že MsÚ je neschopný aj za ROK urobiť opatrenia také, aby bol maratón a organizačné opatrenia primerané. Pričom riešenie je relatívne jednoduché a spomínal som ho aj pred rokom - zbytočne.
PIT
Všetky tri spoje pôjdu z/do Zvolena a namiesto páru spojov, ktorý asi aj trochu zbytočne robil prípoj v smere do/z Košíc nahradí pár s prípojmi k nočným vlakom RJ 1020 do Prahy s odchodom z Vrútok o 0:16 a RJ 1021 z Prahy s príchodom do Vrútok o 3:18, čo bude asi podstatne užitočnejšie.
Aký je ale zmysel toho, že bus príde do Vrútok už o 23:45 a nasleduje minimálne pol hodiny nočného čakania na vlak, pritom ostatné spoje majú cca 20 minút s výnimkou prípoja od vlaku z Prahy o 19:44, ktorý ide o pol hodiny, ale tento vlak asi často meškáva, lenže pri 1020 sa jedná o prípoj k vlaku (vlak môže len meškať a prestoj sa zvyšovať) a nie od vlaku, kedy vprípade meškania je skôr na mieste rezerva.
Článok má nadpis "Pohodlne i v noci z Vrútok do Martina, Banskej Bystrice a Zvolena" https://www.regiojet.sk/novinky/autobusy/2017-08-20-vrutky-martin-banska-bystrica-zvolen.html
lenže súčasne dochádza k zmene prevádzkovateľa dopravy, kedy túto bude zabezpečovať partnerský dopravca MT lines a je otázne, či zmena z tohto https://www.regiojet.sk/o-nas/nasa-flotila/ pravdepodobne na toto http://www.mtlines.sk/vozidlovy_park.php znamená skutočne zvýšenie pohodlia. Lenže ako je u RJ bežné - kopec rečí, kedy dokážu sladko rozprávať o čomkoľvek i keď realita nemusí tomu zodpovedať, sa možno uplatní aj v tomto prípade.
CP na cp.sk nie je ani u jedného z dopravcov i keď to jazdí tak už od včera. https://www.regiojet.sk/cestovne-poriadky-a-zastavky/cestovne-poriadky/index.html?timetableId=3599497001