Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
optimisti ste? Ale to je dobre. Rozdiel medzi optimistom a pesimistom je, ze ten optimista o tom este nevie... Keby aspon 160km/h, keby! A 120 pre kombinovanu dopravu, odosielatelske vlaky, ucelene zasielky a hromadne substraty. Zatialco sa Rakuskom a Svajciarskom tranzitujuce kamiony vozia vlakom, tak my si nicime dialnice, prirodu a zdravie. Vecne problemy so skrizenymi truckmi a priepustnostou by som prudko rychlo riesil jednou rampou a dostatocnym poctom plosinakov.
Matej BB-602BU a BB-143BV
Reakcia na: mimi #4734:
ake je zatial najvyssie vydane?
Reakcia na: Vševedko #4732:
160 km/h je v strednej Európe (ak nerátam Rakúsko) "vysokorýchlostný štandard". Neviem, či sa my dožijeme nejakej trate s Vmax=200 na Slovensku ?
Dalsie aktualne info z Dopravneho Inspektoratu. V B.B. este ostava vymenit 16000 starych spz
Zavadzaju letecku linku Pha-ZA,taktiez prichadza do tohto priestoru dalsi investor. Nech je Slota aky chce,ale aspon toto sa im upriet neda,su sikovni. To by sme potrebovali v BB!
http://www.zilina.sk/index.php?page=ukazspravu&id=984&nadpis=Spravodajstvo
http://www.sme.sk/clanok-1845514.html
http://www.zilina.sk/index.php?page=ukazspravu&id=985&nadpis=Spravodajstvo
Teda neviem,ako je mozne,ze uz druhe funkcne obdobie mame zvolenych takych neschopnych ludi,pricom je jasne,ze "ryba smrdi od hlavy"..
Elektrifikacia trate BB-ZV je aspon nieco,ale dalo sa to sklbit aj zo zdvojkolajnenim,to by uz bolo NIECO! Len by bolo treba za tym "behat"(tak ako to asi robia v ZA),vsak? Nemam nic proti dochodcom,aj moji rodicia su uz v tomto veku,ale nas primator vie asi len chodit otvarat kluby dochodcov..?
Zaujimalo by ma,ci stavbu tych stoziarov na trakcne vedenie budu stavat (aspon v usekoch,kde je to v terene mozne) s ohladom na perspektivu zdvojkolajnenia?? Inak je to "zbytocna" robota a vyhodene peniaze,ak to budu za par rokov prerabat!
Reakcia na: Jozef #4730:
VYSOKORÝCHLOSTNÚ trať? Buhehehe. No to teda rozhodne nehrozí. Rýchlosť 160 km/h je vo svete bežná rýchlosť na každej trati o niečo lepšej ako lokálka. Vysokorýchlostné trate majú V>200 km/h.
Reakcia na: PIT #4724:

Úsek Čadca - Skalité št.hr. budovali pomaly desať rokov. Preto im veľmi nedôverujem. Pripadá mi to, akoby sa chceli vyškierať pred kamerami a novinármi. Peniaze idú teraz na vysokorýchlostnú trať BA - Trnava. Ináč je hanbou, že musíme dnes písať o tejto elektrifikácii, ktorá mala byť postavená už dávno a dnes tu už mali medzi BB a ZV premávať elektrické jednotky v intervalovej doprave.
Kami, mimi: a neboli to nahodou ceske vyvozne znacky?
Kami to niesu nove busy?
mimi: este su (boli?) na ceskych znackach.
Kami nové busy ktoré sú spomínané v novinkách ešte len idú na prihlásenie do evidencie? ?
Reakcia na: PIT #4724:
este v Sliaci musia polozit zakladny kamen ?
Na železničnej stanici v Banskej Bystrici pri príležitosti začiatku stavby "ŽSR, Zvolen - Banská Bystrica, Elektrifikácia trate vrátane PEÚ" sa uskutoční odhalenie základného kameňa. Akcia sa bude konať 14. decembra 2004 o 10.00 hod.
Tak to už budeme mať základný kameň na oboch stranách, len či stavba medzi stanicami sa aj niekedy dokončí ?
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=392
Ale vráťme sa radšej k podstatnejším veciam. Včera som bol na zastávke na Tajovského ulici pri mestskom parku. Vozidlo BB-813AF na spoji L35/1831 v smere Skubín absolútne nebolo schopné pojať všetkých cestujúcich. Nastúpiť chcelo 5 ľudí. Dvaja sa o nástup ani nepokúsili, jeden sa postavil k prvým dverám, ale nastúpiť nemal šancu, keďže človek na poslednom schodíku išiel už vypadnúť. Akurát dvaja duchaplný študenti sa nastúpili do priestoru na schodoch druhých dverí a podarilo sa im tak nastúpiť cestu, inak by museli čakať ďalších 20 minút. Vzhľadom na skutočnosť, že v týchto časových polohách chodí do Podlavíc pomerne veľa ľudí (naplnený bol aj predchádzajúci spoj L34), je evidentné, že škrtanie výkonov pri zmene CP od 7.2.2004 bolo prehnané a nie celkom dokumentuje potrebnú prepravnú kapacitu.
Pre ilustráciu viď napr. aj príspevok #4691, #2398, #2595, #3175.
Reakcia na: Radex #4716:
Podľa § 9 písm. a) zákona o cestnej doprave (pre autobusy) a § 28a ods. 1 písm. a) zákona o dráhach (pre trolejbusy), môže oprávnená osoba dopravcu z prepravy vylúčiť osobu, ktorá nedodržiava prepravný poriadok, pokyny a príkazy dopravcu (ktoré smerujú k zaisteniu jeho bezpečnosti a bezpečnosti ostatných cestujúcich alebo bezpečnosti a plynulosti cestnej premávky), zdržiava sa vo vozidle neoprávnene alebo svojím správaním narúša bezpečnú, pokojnú a pohodlnú prepravu, znečisťuje vozidlo alebo inak obťažuje cestujúcich, ako aj osobu nespôsobilú na prepravu podľa prepravného poriadku.
Keďže dopravca za dlhé roky stále nezabezpečil zverejnenie a prístupnosť prepravného poriadku v priestoroch prístupných verejnosti a podľa možnosti aj na zastávkach a v autobusoch (krátky výňatok o povinnostiach cestujúcich nemožno zďaleka považovať za postačujúci), ani jednoduchým spôsobom na internete, nemôžem povedať, či svojím konaním ten chalan priamo porušil prepravný poriadok (a osobne neverím tomu, že takýto dôvod je tam zrovna uvedený; ešte tak prípad, že má veľmi špinavé oblečenie). Podobne je asi absolútne vylúčené, aby sa niekto z cestujúcich išiel šťažovať vodičovi, že ich obťažuje tým, že má vyzlečené tričko a ženy mu skôr závideli, že v tropickej teplote výrazne nad 30°C ho nemôžu nasledovať.
? Povedal by som, že vzhľadom na klimatické pomery bolo takéto riešenie zo strany vodiča absurdné, neprimerané a skôr neopodstatnené. A riešenie spôsobom vypnutia motora a robenia rukojemníkov z ostatných cestujúcich je neprípustné (som zvedavý, ako potom išiel podľa CP). Na druhej strane by som sa skôr výrazne zamyslel nad tým, že niektorí vodiči bývali v lete oblečení v tielku, ako neškodné ojedinelé konanie jedného puberťáka.
Reakcia na: andrew #4712:
Ja proti Liptovskému Mikulášu určite nemám nič, naopak, ako mesto pod Tatrami je mi veľmi sympatický. Ako spomenul TeBeCe, jediné, čo neviem pochopiť je, že výborné vozidlo Ikarus 435 stojí už viac ako rok na dvore SADky a nejazdí. Ak som niečo písal o "rábových" Karosách, myslel som tým mestá Poprad a SNV. A ešte ma mrzí, že už je vyradený aj posledný mikulášsky Ikarus 280...

Ad ISIC: táto ponuka platí pre všetkých držiteľov ISIC kariet na Slovensku? Lebo ak áno, tak okamžite, ako spojazdnia 671AD, idem do Mikuláša sa s ňou povoziť. ?
Reakcia na: Radex #4716:

Mal ho vylúčiť z prepravy, lebo nie je na pláži. Bol som v zahraničí a vodič požiadal upoteného do pol pása vyzlečeného mladíka, aby opustil vozidlo.
Radex pravo nepokracovat v ceste nemal.Pravo upozornit dotycneho na to,ze vzbudzuje verejne pohorsenie tym,ze sa obnazuje mal.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.