V normálnych prevádzkach bežná vec, ale u nás neuveriteľná novina! Všetky pridelené trolejbusy boli UMYTÉ!!! A aj takmer všetky autobusy (okrem 632AS)! ? ? ?
Pôvodne som sa k preberaným nedostatkom nechcel vyjadrovať (a cez mobil by to bolo dosť obtiažne), ale včerajšie zážitky ma opäť natoľko dojali, že ich nemôžem nechať nepovšimnuté. Už sa cítim trápne, ale nemôžem inak:
2.12.2004 spoj L99/1830 - vozidlo 632AS
zastávka Železničná stanica odchod 18.29 t.j. s náskokom -1 min.
zastávka Námestie slobody odchod 18.31 t.j. s náskokom -2 min.
príchod na konečnú HM Tesco 18.37 t.j. s náskokom -3 min.
A to všetko preto, aby si vodič mohol chvíľku čítať (alebo lúštiť alebo čo to robil).
Spoj L99/1845 – najskôr nastupujúcim cestujúcim počmáral daňový doklad a potom už nevydržal čakať a odišiel o 18.44.06, t.j. SKÔR o takmer minútu! ?
Pritom má vo vozidle inštalované hodiny, takže to mohol sledovať celý autobus...
2.12.2004 vozidlo 036BM na L25 opäť a STÁLE LEN s prednou linkovou orientáciou... (držiaky má všetky)
Re #4699 Kami: Trochu som to sledoval a okrem Mercedesov sú takmer VŠETKY vozy vybavené držiakom zadného čísla. Dokonca som videl držiak aj vo vozidle vybavenom BUSE. ? Pokiaľ sa bezhlavo staré tabule s nástupom BUSE a EMtestu nevyhadzovali, tak nemôže byť problém ich rozdať do vozov...
Stav reklám v BB:
Konečne zmizli Bodky aj tyčinky
Z Huštáku bola odstránená reklama Errorteľa
Objavili sa nové reklamy cez celé okno na mobilné telefóny a pod oknami nálepky na istú banku.
Novinky zo staveniska:
V utorok bola vyasfaltovaná otočka a vo štvrtok boli položené prvé vrstvy asfaltu na novej ceste od Tesca na Sládkovičovu.
1) Rakúskom nie. 2) To nemôžu byť obyčajné plošiňáky, to musia byť "malé kolesá" Sgmps, či ako zvráteno sa to volá. Tie sú jednak hrozne drahé, jednak majú mimoriadnu tendenciu vykoľajovať atď. Btw., ako dopadla ďalšia testovacia RoLa Budapešť - Trstená?
160 km/h je štandard obyčajnej trate, nie vysokorýchlostnej. VRT má V>200. Za vysokorýchlostnú trať sa pokladajú LGV vo Francúzsku, NBS v Nemecku, Direttissimma v Západnej Balkánii a podobne.
Neodpustim si este jednu (ne)miestnu poznamku: Ktosi tu spominal historiu zakladnych kamenov elektrifikacie. Tak si nedovolim nenavrhnut minimalne dalsie dva a to v Hronseku a Velkej Luke. Pokial by to potencionalnym poklepkavacom stale nestacilo, tak aj kopia toho Luptakovho zo ZVos.st by sa mohla v zastavke ZVmesto zriadit, len datum 29/08/1996 by mohov iny dopisat, aby sa zas robotnici hambit nemuseli, lebo to vam poviem, to by ma zas velmo srdco bolelo!
optimisti ste? Ale to je dobre. Rozdiel medzi optimistom a pesimistom je, ze ten optimista o tom este nevie... Keby aspon 160km/h, keby! A 120 pre kombinovanu dopravu, odosielatelske vlaky, ucelene zasielky a hromadne substraty. Zatialco sa Rakuskom a Svajciarskom tranzitujuce kamiony vozia vlakom, tak my si nicime dialnice, prirodu a zdravie. Vecne problemy so skrizenymi truckmi a priepustnostou by som prudko rychlo riesil jednou rampou a dostatocnym poctom plosinakov.
Zavadzaju letecku linku Pha-ZA,taktiez prichadza do tohto priestoru dalsi investor. Nech je Slota aky chce,ale aspon toto sa im upriet neda,su sikovni. To by sme potrebovali v BB! http://www.zilina.sk/index.php?page=ukazspravu&id=984&nadpis=Spravodajstvo http://www.sme.sk/clanok-1845514.html http://www.zilina.sk/index.php?page=ukazspravu&id=985&nadpis=Spravodajstvo
Teda neviem,ako je mozne,ze uz druhe funkcne obdobie mame zvolenych takych neschopnych ludi,pricom je jasne,ze "ryba smrdi od hlavy"..
Elektrifikacia trate BB-ZV je aspon nieco,ale dalo sa to sklbit aj zo zdvojkolajnenim,to by uz bolo NIECO! Len by bolo treba za tym "behat"(tak ako to asi robia v ZA),vsak? Nemam nic proti dochodcom,aj moji rodicia su uz v tomto veku,ale nas primator vie asi len chodit otvarat kluby dochodcov..?
Zaujimalo by ma,ci stavbu tych stoziarov na trakcne vedenie budu stavat (aspon v usekoch,kde je to v terene mozne) s ohladom na perspektivu zdvojkolajnenia?? Inak je to "zbytocna" robota a vyhodene peniaze,ak to budu za par rokov prerabat!
VYSOKORÝCHLOSTNÚ trať? Buhehehe. No to teda rozhodne nehrozí. Rýchlosť 160 km/h je vo svete bežná rýchlosť na každej trati o niečo lepšej ako lokálka. Vysokorýchlostné trate majú V>200 km/h.
Úsek Čadca - Skalité št.hr. budovali pomaly desať rokov. Preto im veľmi nedôverujem. Pripadá mi to, akoby sa chceli vyškierať pred kamerami a novinármi. Peniaze idú teraz na vysokorýchlostnú trať BA - Trnava. Ináč je hanbou, že musíme dnes písať o tejto elektrifikácii, ktorá mala byť postavená už dávno a dnes tu už mali medzi BB a ZV premávať elektrické jednotky v intervalovej doprave.
Kami, mimi: a neboli to nahodou ceske vyvozne znacky?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mimi