E-mail adresovany p. Bodnarovi, veducemu autobusovej zlozky MHD:
Dobry den p. Bodnar!
Myslel som si, ze ked sme sa minule dost konstruktivne rozpravali, trochu sa situacia vylepsi.
No dnes rano som bol priserne rozculeny!
Utorok, 30.11. 2004, 7:40 (Karpatska) na expresnej linke 91, mala Karosa!!!! To bol snad len velmi zly zart!!! Z 35 tisicoveho sidliska na snad najzatazenejsi smer v plnej spicke! Ten autobus nebol ziadna zaloha (bez napisu zaloha). A ked sa uz take nieco vyskytne, ze sa nieco stane a klbovy autobus nepride je jeho PSOU POVINNOSTOU otvorit vsetky dvere! A nie ako on (vodic c. 5310), ze ked som sa ozval, nic sa nedialo!
(Linka 24 s grafikonovym odchodom 7:47 odisla normalne 7:53). Za tym mala o 1 minutu (!) prist linka 25. Ano aj prisla. No s 12 minutovym meskanim!!! Naschval som napisal, kedy odchadzal predchadzajuci spoj, aby sa dotycny vodic c.6202 NEMOHOL vyhovarat na plne zastavky a podobne! (A kedze som na zastavke cakal od 7:40, tak by som ho asi videl pred nosom-keby meskal- ist v protismere).
(Len pre porovnanie vcera rovnaky spoj s tou najnovsou Karosou, co mate, (teda iny vodic), odchadzal 7:57).
Na zastavku Tajovskeho, SOUS prisiel uz s 15 (!!!) minutovym meskanim o 8:22.
Ked som nastupoval do autobusu, som sa ho spytal, ze ci vie ze ma 10 minutove meskanie. A zacal sa tam rozculovat nad niecim, co ja viem cim.
To akoze mozes za to ja, cestujuci?!!! Sila!!! Ze som si jeho velicenstvu dovolil otvorit hubu!
NABUDUCE budem uz aj ja raznejsi, pokial nedostanem adekvatnu a zrozumitelnu odpoved, budem stat pri kase a cakat. A nech sa opovazi cosi vyhubovat! Ja som tu zakaznik. Spotrebitel. On je tu pre mna a nie ja pre neho!!! A musi sa vediet spravat, ospravedlnit sa! To by aj cestujuci skor pochopili.
Zhrnute, podciarknute namiesto 7:52 som prisiel za povinnostami az o 8:22! To je viac nez pre silne zaludky.
Ziadam Vas o urychlene konanie a razne poriadky, lebo toto nema nic spolocne so setrenim naftou! Ide len o lenivych, pripecenych a rozmaznanych vodicov, co si robia, co chcu!!!
Cakam na Vasu odpoved. V pripade ak sa so situaciou nezacne cosi robit, som odhodlany obratit sa na lokalne media ( napr. RTV, AZTV, Radio Rebeca, STV BB, Radio Regina, Novy Zurnal vpred, Smer magazin... ) a oni sa uz o patricnu reklamu postaraju.
S pozdravom
Dobry den p. Bodnar!
Myslel som si, ze ked sme sa minule dost konstruktivne rozpravali, trochu sa situacia vylepsi.
No dnes rano som bol priserne rozculeny!
Utorok, 30.11. 2004, 7:40 (Karpatska) na expresnej linke 91, mala Karosa!!!! To bol snad len velmi zly zart!!! Z 35 tisicoveho sidliska na snad najzatazenejsi smer v plnej spicke! Ten autobus nebol ziadna zaloha (bez napisu zaloha). A ked sa uz take nieco vyskytne, ze sa nieco stane a klbovy autobus nepride je jeho PSOU POVINNOSTOU otvorit vsetky dvere! A nie ako on (vodic c. 5310), ze ked som sa ozval, nic sa nedialo!
(Linka 24 s grafikonovym odchodom 7:47 odisla normalne 7:53). Za tym mala o 1 minutu (!) prist linka 25. Ano aj prisla. No s 12 minutovym meskanim!!! Naschval som napisal, kedy odchadzal predchadzajuci spoj, aby sa dotycny vodic c.6202 NEMOHOL vyhovarat na plne zastavky a podobne! (A kedze som na zastavke cakal od 7:40, tak by som ho asi videl pred nosom-keby meskal- ist v protismere).
(Len pre porovnanie vcera rovnaky spoj s tou najnovsou Karosou, co mate, (teda iny vodic), odchadzal 7:57).
Na zastavku Tajovskeho, SOUS prisiel uz s 15 (!!!) minutovym meskanim o 8:22.
Ked som nastupoval do autobusu, som sa ho spytal, ze ci vie ze ma 10 minutove meskanie. A zacal sa tam rozculovat nad niecim, co ja viem cim.
To akoze mozes za to ja, cestujuci?!!! Sila!!! Ze som si jeho velicenstvu dovolil otvorit hubu!
NABUDUCE budem uz aj ja raznejsi, pokial nedostanem adekvatnu a zrozumitelnu odpoved, budem stat pri kase a cakat. A nech sa opovazi cosi vyhubovat! Ja som tu zakaznik. Spotrebitel. On je tu pre mna a nie ja pre neho!!! A musi sa vediet spravat, ospravedlnit sa! To by aj cestujuci skor pochopili.
Zhrnute, podciarknute namiesto 7:52 som prisiel za povinnostami az o 8:22! To je viac nez pre silne zaludky.
Ziadam Vas o urychlene konanie a razne poriadky, lebo toto nema nic spolocne so setrenim naftou! Ide len o lenivych, pripecenych a rozmaznanych vodicov, co si robia, co chcu!!!
Cakam na Vasu odpoved. V pripade ak sa so situaciou nezacne cosi robit, som odhodlany obratit sa na lokalne media ( napr. RTV, AZTV, Radio Rebeca, STV BB, Radio Regina, Novy Zurnal vpred, Smer magazin... ) a oni sa uz o patricnu reklamu postaraju.
S pozdravom
PIT
1. opravujem dátum Št 24.11.2004 na Št 25.11.2004;
2. Pi 26.11.2004 Tulská II - L6/2243, odchod 22:33:14 cet, (VOZIDLO 1516) vytvorilo NOVÝ REKORD V SKOROM ODCHODE ZO ZASTÁVKY vzhľadom na platný CP - skôr o -10:46.
3. Odporúčam dopravcovi, aby voči vodičovi/om, ktorý viedol dráhové vozidlo v uvedenom čase počas troch po sebe nasledujúcich dňoch v predstihu o -7:40, -9:52 a -10:46, začal úplne seriózne konanie za viacnásobne opakované závažné porušenie pracovnej disciplíny, porušenie povinnosti vodiča podľa § 55 ods. 1 vyhlášky MDPaT SR č. 250/1997 Z. z., ktorou sa vydáva dopravný poriadok dráh a svojím konaním i za spôsobenie porušenia povinností dopravcu podľa ďalších ustanovení všeobecne záväzných právnych predpisov uvedených v príspevku #4595.
4. Takýto prístup vodiča je skutočne extrémne nehorázny voči klientom svojho zamestnávateľa, ako i voči zamestnávateľovi samostnému.
5. Dúfam, že tento príspevok vezmete pán Ing. Snopko s plnou vážnosťou, pričom Vám plne garantujem, že časový údaj je skutočný a ak by to pre Vaše ďalšie konanie vo veci bolo nutné, napíšte mi na moju adresu a následne Vám sformulujem i oficiálnu sťažnosť. Tomu by som sa ale chcel v záujme Vašej spoločnosti vyhnúť, keďže by ste to aj oficiálne museli riešiť a zakaždým mi odpovedať. Takže opäť opakujem, berte moju iniciatívu za priateľskú pomoc, ale rovnako som ochotný Vám poskytnúť na požiadanie i oficiálne stanovisko. Prajem Vám veľa zdaru a urobte s tými nešťastníkmi rázne poriadok. Ďakujem za všetkých.