V poslednej nie, ale keď sa ešte robili GO, tak v kúte smrti stálo plno cudzích Ik. Len sa ťažko dali identifikovať. Ktorýsi z vás vravel, že ND na Ik je ešte dosť.
práve som sa vrátil z Tatier, mám aj foto, naozaj je to tam katastrofálne ?
Re #4564 XYZ: to by ma zaujímalo, z akého "blaváckeho" vozu dostala 006AG motor...
Re #4569 LUK: už som nad tým uvažoval, že odkedy si sa zapojil do diskusie, tak by sa aj nám zišiel dispečer. ?
Pre všetkých Ikarusofilov (asi som tu jediný):
Liptovský Mikuláš:
Posledný Ikarus 280 č. LM-671AD už je vyradený a odstavený vo vozovni.
Ikarus 435 č. LM-940AH stále (už asi rok) nejazdí, lebo má problémy s motorom.
Podnik okrem toho vlastní ešte 2 kĺbáky:
Karosa B 741 č. LM-337AC a Karosa C 744 č. LM-087AG
Poprad:
Prímestské Ikarusy 280.10: PP-188AU už von nevyjde, PP-175AV má dlhodobú poruchu a asi bude vyradený, PP-691AD je tiež nepojazdný a zrejme do konca roka do premávky nezasiahne.
Spišská Nová Ves:
Včera jazdil na L4 Ikarus 280 č. SN-497AN, okrem toho na 4ke pravidelne jazdí aj kĺbový Citybus
2. spišskonovoveský Ikarus - SN-499AN má tiež poruchu motora a už ho asi opravovať nebudú.
Nechýba veľa a pod Tatrami už nebude burácať ani jedna čabajka ?
Pán bol na školení u toho opitého primátora, čo ani sám poriadne slovensky nevie (do tankoCH)? Pán je jazykový inšpektor?
Ja sa Ti na takú POVINNOSŤ vyxxxiem a budzem hovoryt, jak mi huba narostla:-P!
Dusan beriem ale toto je dopravne forum a nie forum Jazykovedneho ustavu.Myslim ze az take prehresky voci pravopisu nepachame a Mongolsky tiez nepiseme.
Ja nemám problémy. Okrem iného sa tu nebavíme o slove vrchnosť, ale o prídavnom mene vrchný. Keď ma odporúčaš na Kratky slovnik slovenskeho jazyka, tak pri slove vrchný je napísané, že sa nepoužíva vo význame vrchný inšpektor, vrchná sestra, ale správne má byť hlavný inšpektor, hlavná sestra, hlavný čašník a pod.
A aj Tvojou povinnosťou je dodržiavať jazykový úzus a mať úctu k jazyku.
Slovensky sa povie správne "hlavný dispečer", tento výraz čo používaš je typický čechizmus. V slovenčine sa používa výraz "vrchný" vo význame napr. vrchný náter a pod.
Mimochodm by ma zaujímalo, či skutočne nie je možné v ľudských silách, aby vozidlá MHD chodili podľa platného CP minmálne v čase, kedy jazdu ovplyvňuje vysoká intenzita dopravného prúdu na komunikáciách, kedy sa tvoria predovšetkým na nábreží zápchy.
Ne 21.11.2004 Tulská II - L6/1929, odchod 19:40:10 cet, meškanie +10:10,
St 24.11.2004 Tulská II - L6/2243, odchod 22:36:20 cet, skôr o -7:40,
Št 24.11.2004 Tulská II - L6/2243, odchod 22:34:08 cet, skôr o -9:52 (vozidlo 1516)
Nedodržaním odchodu podľa platného CP dopravca porušil § 28 písm. a) zákona NR SR č. 164/1996 Z. z. o dráhach v spojení s § 32 ods. 1, § 34 ods. 2 vyhlášky MDPaT SR č. 250/1997 Z. z., ktorou sa vydáva dopravný poriadok dráh a vodič vozidla porušil povinnosť podľa § 55 ods. 1 spomínanej vyhlášky.
Upozornenie: príslušný dráhový správny úrad môže dopravcovi, ktorý porušuje pravidlá prevádzkovania dopravy na dráhe, podľa § 60 písm. b) zákona o dráhach uložiť pokutu do výšky 1 000 000 Sk a podľa § 44 písm. a) odňať licenciu za porušenie povinností ustanovených zákonom o dráhach.
Papyr, stlpy: urcite ano. Pokial je majitel nehnutelnosti normalny, tak suhlas da, ak je hnup, tak neda, ale potom zacina vhodna zivna poda pre Podivinovu metodu priehradoveho nosnika.
A musi s tym suhlasit majitel nemovitosti, neda sa len tak kotvit do kazdeho domu
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PIT
Ne 21.11.2004 Tulská II - L6/1929, odchod 19:40:10 cet, meškanie +10:10,
St 24.11.2004 Tulská II - L6/2243, odchod 22:36:20 cet, skôr o -7:40,
Št 24.11.2004 Tulská II - L6/2243, odchod 22:34:08 cet, skôr o -9:52 (vozidlo 1516)
Nedodržaním odchodu podľa platného CP dopravca porušil § 28 písm. a) zákona NR SR č. 164/1996 Z. z. o dráhach v spojení s § 32 ods. 1, § 34 ods. 2 vyhlášky MDPaT SR č. 250/1997 Z. z., ktorou sa vydáva dopravný poriadok dráh a vodič vozidla porušil povinnosť podľa § 55 ods. 1 spomínanej vyhlášky.
Upozornenie: príslušný dráhový správny úrad môže dopravcovi, ktorý porušuje pravidlá prevádzkovania dopravy na dráhe, podľa § 60 písm. b) zákona o dráhach uložiť pokutu do výšky 1 000 000 Sk a podľa § 44 písm. a) odňať licenciu za porušenie povinností ustanovených zákonom o dráhach.