ano, bol som v nedelu a pondelok....pofotil som vsetky uviaznute elektricky a aj pozemnu lanovku. update budem robit az koncom tyzdna, ked budem mat fotky, tak kludne posli nieco.
Ja som mal na mysli uz len nove EC a porovnanie sucasnych okresov PO a BB! PO bol vzdy od 1997 vo vedeni az do roku 2002 kedy nas postupne BB predbehla ale teraz sa to zase zacina uberat sparvnym tempom a smerom
jeeej, co som vcera videl v Smokovci...maly brezniansky mercedes vario na tejto linke, na boku mal napis SKI BUS Tale....ale uplny sok nastal ked som videl vodica - taka mlada celkom pekna zena tam sedela za volantom ?
#4673: zlte svetielka ma len 1529. Moze to byt niektory bratislavskych (6611?, lenze ta seria ma tiche napravy). V noci sa testuju GOcky, aj cudzie 600V.
Za rozmachom reklam je asi cena busboardov. CVR stoji radovo 100 tisic.
Majkl: myslim ze je o ono. Na troliku (6285?) je ta druha.
Spravil som kontrolný deň na stavbe:-) a zistil som, že cesta už je smerovo a výškovo upravená a čoskoro sa bude asfaltovať (aj v mieste otočky). Chodník popri ceste je takmer hotový. Vrchári zatiaľ asi čerpajú zaslúženú dovolenku.:-)
Hlučný sa mi zdal byť ako ktorýkoľvek iný (okrem 1528, 1529), ale mal tiež tie svetielka. Ale v podstate je to vlastne jedno. Možno ho boli len vyvetrať ?
Na doplnenie môjho príspevku z 26.11.:
1. opravujem dátum Št 24.11.2004 na Št 25.11.2004;
2. Pi 26.11.2004 Tulská II - L6/2243, odchod 22:33:14 cet, (VOZIDLO 1516) vytvorilo NOVÝ REKORD V SKOROM ODCHODE ZO ZASTÁVKY vzhľadom na platný CP - skôr o -10:46.
3. Odporúčam dopravcovi, aby voči vodičovi/om, ktorý viedol dráhové vozidlo v uvedenom čase počas troch po sebe nasledujúcich dňoch v predstihu o -7:40, -9:52 a -10:46, začal úplne seriózne konanie za viacnásobne opakované závažné porušenie pracovnej disciplíny, porušenie povinnosti vodiča podľa § 55 ods. 1 vyhlášky MDPaT SR č. 250/1997 Z. z., ktorou sa vydáva dopravný poriadok dráh a svojím konaním i za spôsobenie porušenia povinností dopravcu podľa ďalších ustanovení všeobecne záväzných právnych predpisov uvedených v príspevku #4595.
4. Takýto prístup vodiča je skutočne extrémne nehorázny voči klientom svojho zamestnávateľa, ako i voči zamestnávateľovi samostnému.
5. Dúfam, že tento príspevok vezmete pán Ing. Snopko s plnou vážnosťou, pričom Vám plne garantujem, že časový údaj je skutočný a ak by to pre Vaše ďalšie konanie vo veci bolo nutné, napíšte mi na moju adresu a následne Vám sformulujem i oficiálnu sťažnosť. Tomu by som sa ale chcel v záujme Vašej spoločnosti vyhnúť, keďže by ste to aj oficiálne museli riešiť a zakaždým mi odpovedať. Takže opäť opakujem, berte moju iniciatívu za priateľskú pomoc, ale rovnako som ochotný Vám poskytnúť na požiadanie i oficiálne stanovisko. Prajem Vám veľa zdaru a urobte s tými nešťastníkmi rázne poriadok. Ďakujem za všetkých.
No o tom môžme len špekulovať. Ale skromne si myslím, že rozdiel v hlučnosti 1528+1529 od ostatných vozov je natoľko veľký, že sa dá určiť, či to boli tieto, alebo nie.
KONEČNE sa ku mne niekto pridal! Ja na to upozorňujem, odkedy sa tam toto vozidlo objavuje! Na L1 nemajú sóla čo hľadať!!! A špeciálne na tomto poradí NIKDY!!! Veď tento voz robí ráno posilovku na L3 a celé doobedie musí zvládať nápory do nemocnice! Dať sólo na L1 je vrchol nezáujmu o cestujúceho!!! Nech mi nikto nehovorí, že sa do takej triviálnej veci nerozumieme! Bože! Máme sóla a nevieme, čo s nimi, tak ich skúšame raz tam, raz inde, veď čo, substrát to vydrží!?! A keď nie, tak sa nemal pchať do našich krásnych trolejbusíkov!
Júj, zasa som sa zbytočne rozčúlil... ?
Práve tento Tvoj príspevok mi opäť ubral nadšenie (a to ešte uvidíš, čo mám pripravené ďalej). Áno je to práve vozidlo 1006 na L1. Dnes som s ním išiel z Nám. L. Svobodu na spoji L1/1153. Už keď prišlo z centra, bolo mi strašne smutno, keď som videl to množstvo ľudí, ktoré ho plánovalo využiť. A aj sa tak stalo. Už z východzej zastávky išlo vpodstate plné. Pár ľudí ešte nastúpilo na nasledujúcich troch zastávkach, ale to najlepšie prišlo pri Úsvite. Vodič zastal celou dĺžkou vozidla za označníkom zastávky, čo bolo všetkým čudné, ale ešte viac sa čudovali, keď zrazu zavrel dvere a odišiel. Takže zhruba 10-15 ľudí, ktorí chceli nastúpiť mali opäť smolu bez boja.
Pokúste sa mi niekto vysvetliť, ako je možné poslať na L1 kedykoľvek v deň pracovný v čase medzi 7 a 16 hodinou sólo vozidlo? Opäť sa vraciame k prípadom, kedy je potenciálny záujem na prepravu, ale dopravca ho ignoruje a urobí všetko preto, aby ľudí neodviezol.
Dnes v noci zhruba o 0:20 išiel cez Tulskú nejaký kĺbový TBUS. Na bokoch mal také oranžové svetielka, ako majú 1528, 1529, ale aj tak som mal pocit, že to nie je ani jeden z nich. Žeby sme tu mali nejaký nový alebo to bol práve jeden z tých dvoch a nestihol som si to v krátkosti a prítmí všimnúť? Nie som si vôbec istý.
Nechcem Ti brať Tvoje nadšenie, ale nevidel by som to tak ružovo s tou spoluprácou. Jednu vec sice napravili, ale kvantum ďalších ostáva nepovšimnutých. Vozidlá jazdia nedostatočne označené, špinavé, nedodržujú CP, atď atď. Chválim vodičov z 813AF. Ako jediní majú dnes čisté vozidlo!
Btw. tento týždeň Karosa B741 036BM s plastovými tabuľkami na L10+53+43. Nechceš ísť na prieskum označenia daného vozidla na tomto spoji?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
LUK
L1: 1006
L6: 1517
L22: 815AF
L24: 367AJ, ?/092AG
L25: 038BM, 036BM, 241AY
L26: 348BJ, 039BM, 868BA, 775AB
L43: 026AV
L51: 824BK
L52: 955BC
L55: 091AG
L56: 034BM
L80: ?/695AR ?
L90: 006AG
L91: 993BC
L99: 092AG/601AR