sorry, ale nočák nebol prejazd vozu do garáže, ale vyše hodinové čakanie vodiča v službe na posledný (jediný) spoj, prejazd na linku, linka a prejazd z linky... A to všetko s aj príslušnými príplatkami... Pre 2 až 10 ľudí toto všetko???
Presne tak, ten spoj (L97) bol totálne nevyužiteľný, viac nejazdil, ako jazdil, neobsluhoval ani tretinu mesta a chceli na ňom ryžovať...
Mizerná služba za nehoráznu cenu. Žasnem, že sa primátor pod toto podpísal. Vedel som, že bude mať krátku životnosť, ale to, že bude zrušený ešte pred koncom roka, ma pobavilo... A, stojím si za tým, že BB mala naposledy nočnú dopravu v noci z 30.6. na 1.7.2009.
Mne sa tiež nepáči, že sa rušia veci po chvíli, ktoré sa zaviedli 1.7. a 1.9. (možno to má svoje opodstatnenie) Ranný spoj z Podlavíc - tak načo to ľudia žiadali, keď tým nechodia? Víkendová citybusová L 13 - veď sa im snažilo zmierniť im 8 hodinovú nepoužiteľnosť pršianskych dvoch spojov na 4 hodiny, tak čo nimi nechodia, veď o šiestej citybus končí a ide do Vozovne, nie? (v budúcnosti by nemalo vadiť po dostavbe komunikácie z Kremničky ísť cez Prš.terasu). Nočák - pozeral som počty prepravených - sú tam údaje len za leto a september, cca 40/mesiac (5-6 na spoj). To je málo na nočák (odhlidnúc od býv. L 98)? Veď je to jeden prejazd vozidla z/do garáže, prečo sa operuje číslami hneď na zrušenie (aj minibusu L 102). Pýtam sa ako laik...
Nočná linka: vysoká cena bez zliav porovnateľná s taxi, jeden spoj cez víkend (na Krajské mesto posmešné) iba po polnoci (čo tak raz za 1 hodinu po celú noc 23-4), trasa nebola taká zlá (aj keď sú aj iné časti mesta), jednosmerný (bez možnosti návratu, resp. plného okruhu na ŽST), taký partizánskocestný SAD-istický, ekonomické "trištvrte"kolečko. Už to nie je plný kĺb, ako na L 98 za 0.20€ vtedy študentský z karty 5,5-násobne menej, oproti 1.20€/1.10€ za 1 spoj?. Keď človek ide von takto, väčšinou ide minimálne z 1-2 ďalšími na ten istý smer naspäť a tam sa to už jednoducho neoplatí, taxi ide k domu...Ja som ho nevyužil, nedostal som šancu, bývam mimo trasovania (teda bývam na trase n-spojov ?, nie na tej rozšírenej trase sprevádzkovaného spoja). Súhlasím, zaviedlo sa, aby sa mohlo skonštatovať jeho zrušenie.
Linka Orange-nový úsek trasy, dve nové zastávky, tomu sa všeobecne teším, nevidel som rozsah dopravy, či raz za hodinu, céčkové poradie L 6, zase len na úkor dráhy? prečo nie na úkor NEZMYSELNEJ L 26 - túto zrušiť, veď táto ide tiež Okružnou ?
Radvanská ulica/cesta-ja som z Bernolákovej, neviem, či si narážal na nejaké nové úseky mimo dráhy TB (L 29 myslíš súčasnú L 90, alebo niečo iné), napr. od Mekáča k čínskemu múru (naspäť popri ZŠ Radvanská? k Tuzexu, škoda že nie je prepoj /možno bude niekedy?/ cez budúci polyfunkčný dom Altus /exTulipán/ na NĽŠ k budúcemu Kauflandu ?), popri Tyhányiovskom kaštieli (nebodaj cez nás, ako v ďalekej výstavbovej minulosti), popr. ďalej popri TESCU, spodnej bráne ZVT, k budúcemu Radvaňparku (Kika, Moebelix a spol. -tu asi niečo bude), v budúcnosti ešte pokračovanie spodnej komunikácie paralelne s R1 popod Kremničku a Rakytovce. V súčasnosti si to neviem predstaviť, populárna (aj pre mňa) je zastávka "Zvolenská cesta TESCO" na Kúpeľnej, hlavne pre L 22 (okraj Radvanskej, Bernolákovej, či Zvolenskej cesty smer Tesco, resp. aj Sládkovičovej smer Podháj a Pršianska cesta), čínsky múr prejde cez parčík (neobnovený ?) kaštieľa Radvanských na Sládkovičovu, či na Námestie Ľ.Štúra...
Zrušenie nočnej linky - presne ako som písal pred jej zavedením - urobí sa absolútne nepoužiteľný produkt za nezmyselnú cenu a potom sa to zase zruší, keďže v takom sprostom prevedení to nikto nebude chcieť a zase sa skonštatuje, že nebiol záujem a teda majú aspoň na 2 - 3 rokoy od toho pokoj... typické bystrické ?
Linka "Orange" je ďalším totálne "systematickým" krokom zvrhlej predstavy mať linku odvšadiaľ všade, ale pritom skoro nikdy nepôjde. Predpokadám tak ďalšie obmedzenie trolejbusovej dopravy, tentokrát zrušenie jedného poradia v špičke na L6 - očakávam, že sa bude jednať o spoje idúce súčasnosti v "c", resp. čo jazdili predtým aj ráno ako "c".
Inak je otázka, prečo nejazdí napr. L29 po Radvanskej ceste ako kópia napr. L21 a pod., však tam tiež nič nejazdí...
Odbornici na zeleznicu, viete mi povedat ako jazdia pocas zmeny GVD nocaky (vlaky co vychadzaju v case platnosti stareho a koncia v case platnosti noveho GVD)? Pojdu v celej trase podla stareho GVD, ci....? Konkretne sa ma bude v danu noc tykat Zemplin a ten ma v platnosti stareho GVD len jednu hodinu
brefos: Ano, ZSSK to na FB avizovala uz asi tyzden, dva... na zaklade ich vyjadreni sa da vycitat ze by mohlo ist o progresivnu tarifu (HURA!) a zrejme sa mozme tesit na vylepsenie IC produktu. Som velmi zvedavy.
Cena sa dvíha každý rok. No tak ja už neviem kade to jazdilo, ty si železničiar ? ja som chodil Janáčkom. No vieš mám toho teraz veľa, pretože stále čumím na stránku SADZV, či už tie cp konečne nenahodia. ? Chodím tam v 10 minútových intervaloch. Ale až tak často nie. ?
dík za info, kúpim si, v pondelok u nás v BB ešte nemali ? cena sa mierne zdvihla, tak dúfam, že dostanem bezplatne KNIŽNÚ verziu prvej a druhej zmeny CP (že je to v tej cene), nie prelepky (1.5.11 sa porušilo viac spojov, ako k celej celoštátnej zmene CP a oni dajú VYSTRIHOVAČKY ?, to krajšie vyzeralo vytlačené pdf z netu).
Nový knižný cestovný poriadok železníc už v predaji za 3,3 eura. Podľa info v zákazníckom centre, majú len tento druh. Lebo v minulosti bývali kadejaké. Možno to tu už bolo spomínané, ale ja som si toto všimol až v knižnom cp, že EX Detvan už nepôjde cez Čadcu, ale cez Púchov - Horní Lideč. Alebo som z toľkých cp - zmien zabudol. ? http://www.slovakrail.sk/fileadmin/Dokumenty/gvd_11_12/definitivny/125_.pdf
Horúce novinky/Flash:
-zrušenie víkendových napájacích spojov Sládkovičova Mosadzná na L 13
-zrušenie nočáka na L 97
-zrušenie podlavických ranných spojov L 34 3:47x/4:03x
-časové úpravy na linkách 21 a 22 z dôvodu časových úprav na trolejbusových linkách 2+4. Ďalšie úpravy budú na linkách MHD číslo 23, 24, 25, 27, 33, 35, 36, 41, 43, 90.
-časové úpravy na L 2, 3, 4
-Bude zavedená nová linka Orange Banská Bystrica-Námestie slobody-Úsvit-Okružná-Tulská-Moskovská-OKružná-Úsvit-Námestie slobody-Orange Banská Bystrica ?
-zvýšenie cestovného nad 70 z 0.01€ na 0.10€ karta (dostane ju zdarma s trvalým pobytom v BB) a 0.20€ hotovosť, o ostatných tarifách nemám znalosť
-p. Smädo - požiadal o úpravu autobusových spojov na Pršianskú terasu – dňa 21.11.2011 sa uskutoční/lo (pozn. pred 3 dňami) stretnutie s občanmi a požiadal, aby sa na ňom zúčastnili zástupcovia dopravcu a mestského úradu...takže uvidíme
No to bude na svätého Dindi, alebo Dindy, čo nebude nikdy ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mirkobb