V tendri to bolo uvedené? Kde sa uverejňujú ponuky neúspešných uchádzačov? A nakoniec, sám si to vyvraciaš ďalšou vetou "nikdy sem nevideli naozajstné výsledky". Tak čo vlastne chceš povedať? Uvedomuješ si vobec, čo píšeš?
aj keby sa to 100 ľuďom nezdalo, tak jemu sa to zdať bude lebo nadčlovek a všadebol to tak povedal, tak to je a tak to bude a keď to tak nebude tak on to zmení ?
V tendri na 100 klb. dieslakov pre BA bolo uvadzane, ze Solaris bez doplnkovej vybavy bol lacnejsi ako SOR. Hoc nikdy sme nevideli ozajstne vysledky. Preto sa mi nezda, ze cena abusov SOR LE NB 18 a Solaris 18 Urbino su porovnatelne. Ale tbusy 31 Tr a SOlaris Trolino 18 su uz v cenovom pomere 1:2 ?
Agregát, klimatizáciu a samozrejme aj tá Solarisácka kasňa je drahšia ako SOR. To, že Solaris stojí +/- rovnako ako SOR je ničím nepodložená legenda, ktorú šíri vŕŕhaffujsor.
No neviem ,ale pisal si ze v Eberswalde bol 2x drahsi solarisacky tbus ako 31tr ,preto sa pytam co sposobilo tu vysoku cenu ??? Chceli navyse agregat a klimatizaciu ? Ci aj Cegelec je drahsi ?
To ze je Trollino drahe OK, ale Skodovka by mohla dodavat svoju el.vyzbroj do karoserie Solaris ( model SKODA 27 TR SOLARIS) , potom by tie ceny boli mozno porovnatelnejsie ( 31 Tr x 27 Tr ) ?
Len si zabudol do tej tvojej pravdy napísať, milý Dunčík, jednu dosť podstatnú vec - že taký Solaris Trollino 18 do Eberswalde stál toľko, ako DVA trolejbusy 31Tr. Ty máš nejaké dôveryhodné správy, že by Solaris Trollino 15 stál menej peňazí ako SOR alebo je to len klasicky "čo sa babe chcelo, to sa babe snilo"?
30 a 31Tr? tie sú tým interiérom tak dobré akurát na tú prímestskú trolejbusovú trať na Ukrajine tým usporiadaním interiéru. Veď 15m Solaris má viac miesta než 18m SOR, tak to kúpiť SOR 31Tr je jak dať si vlastný gól. Rovno môžeš kúpiť Solaris 15 Trolino za menšie prachy a ešte väčšiu kapacitu a kratší voz! O Solarise 18 Trollino ani nehovorím už! To je klasa, Nemci aj Švajčiari kúpili!
tiež to nevidím čierne do budúcnosti, len by to chcelo potom každý rok zakúpiť 2 nové vozidlá na zabezpečenie postupnej obnovy. Ideálne samozrejme teraz už len kĺbové, lebo bude treba nahradiť 15Tr-ky. Čiže snáď sa dočkáme 31Tr alebo niečoho podobného.
Včera som sa zúčastnil úplne poslednej jazdy osobným vlakom zo Somoskoújfalu do Fiľakova o 18:11. V stanici Somoskoújfalu prebiehala fotovačka vo veľkom štýle, vo Fiľakove nechýbala smútočná čierna zástava. Budeme spomínať na túto trať, ktorou ešte kedysi jazdili R a Zr vlaky do Budapešti.
Pravdou je, že mnohí účastníci využili poslednú jazdu ako možnosť potužiť sa alkoholom, čo troška prekazilo celkový dojem, ale slovenská nátura sa asi nezaprie. ?
V tejto súvislosti som odbehol na návštevu nášho družobného mesta - Salgótarjánu. Aj keď v BB sú Ikarusy už 5 rokov minulosťou, tak tam jazdia stále v dosť hojnom počte (prímestské/kĺbové). Inak doprava je tam celkom schopná - nástup všetkými dverami, intervalové CP, nová AS a pod.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023