"že plynové autobusy jazdia po celý čas tankovať do Zvolena". Nejazdia.. SAD ZV už má nejaký ten čas vlastnú plničku tu v Banskej Bystrici. Viem, že to trvalo dlho a celý rok jazdili tankovať do ZV. Ale inak to nešlo a tváriš sa ako keby za to mohol iba SAD ZV. To, že sa stavia SO v tesnom susedstve a bolo potrebné najprv urobiť prekládky sietí, si si nevšimol... ? Ale asi nemá význam ďalej o tomto diskutovať, lebo to nebude viesť ku konštruktvnej debate.
Tu nejde o to tvarit sa, ze je vsetko OK, alebo naivne tlieskat. Ale pomaly chciet niekoho povesit, za to, ze ma trolejbus umiestnene ECV tam a tam je trapne. Ano, nevyzera to skvele, ale tak co? Su aj horsie veci.
Tie SORky budu vyrazne zlepsenie. Ano, stale je dost chyb, ale zlepsenie to je. Problem je, ze tebe by sa clovek nezavdacil ani perpetum-mobile metrom.
Tragické je, že tu je sa neustále vytvára nekončiaci rad skutočností, ktoré nevedú smerom k lepšiemu a ja nie som ochotný sa naivne tváriť, že je všetko OK a prípadne ešte budem takému stavu prizerať a dokonca prihlúplo tlieskať ako mnohí iní.
Nie je na tom veľa zložitého a v žiadnom prípade nie sú problémom peniaze, nakoľko už po niekoľký raz opakujem, že kým "nikomu" nevadí, že plynové autobusy jazdia po celý čas tankovať do Zvolena a najazdia tak úplne nezmyselne tisícky kilometrov (z ktorých by mohla jazdiť nočná doprava aj úplne zadarmo) len preto, že SAD ZV ich v rozpore so zákonom o cestenej doprave začala prevádzkovať napriek tomu, že nespĺňala požiadavky na povinnú technickú základňu potrebnú na ich prevádzkovanie, tak nech netrepe, že na čokoľvek nie sú peniaze.
A to sa môžeme baviť ďalej o duplicitných spojoch v súbehu s trolejbusovými linkami, či absolútne nezmyselnú duplicitnú dopravu navyše v neprimeranom rozsahu vo vzťahu k intenzite prepravy do Rakytoviec v súbehu s prímestskou linkou, obdobne tak zbytočne dotovanú z VÚC a to tu sa ešte nájdu nejakí nezmyselní rojkovia hlasujúci v ankete o potrebe posilenenia dopravy do Rakytoviec, namiesto jej racionálnej výraznej redukcie...
Skrátka keď niekto nevie, o čom krúti a riadi sa len intergalaktickými výhovorkami a požiadavkami na peniaze napriek tomu, že za sľubované peniaze neodjazdili aspoň štvrtinu zo sľubovaných výkonov, tak to potom takto vyzerá. A namiesto kopnutie do zadku im radšej "darujú" mestský majetok!!!
Čo už môžeš chápať na bystrických "riešeniach". Skrátka zle začneš a potom len pokračuješ v tom, na koľko máš v hlave a niektorí tam majú piliny.
Vzhľadom na farebnú kombináciu vozidla a zvolenému vyhotoveniu evidenčného čísla by mali byť evidenčné čísla umiestňované skôr na tých bielych plochách, aby to nebolo ako päsť na ako - na tomto vozidle to číslo na čiernych plochách dosť kričí "nemám tu čo hľadať". Dosť čo samotná karoséria je dizajnovo bieda, aby to ešte kazili takýmito "doplnkami".
Vhodnejšie umiestnenie na prednom čele by bolo na bielej ploche nad pravým svietidlom, na oboch bokoch opäť na bielej ploche na oboch stranách na úrovni miesta medzi kolesom a druhými dverami a na zadnom čele súhlasím s tebou - keď už tam musí byť tá diera na tabuľku s evidenčným číslom, keďže sa vlastne jedná o autobus, z ktorého sa len dorába trolejbus, tak úplne logickým umiestnením evidenčného čísla je práve tam, aspoň by to nevyzeralo ako nepodarok, na ktorom omylom urobili bezúčelnú dieru.
Tak to vyzerá, keď sa niečo robí na kolene a niekto musí mať po x-tý raz skúšať niečo neoverené. Kedy BB už prestane skákať hlavičky ako prvá, len aby ako obyčajne pre ostatných odskúšala, či je v bazéne voda? Zatiaľ sa žiaľ pri každom pokuse zistilo, že bazén bol prázdny...
Samozrejme, nočná doprava v BB by sa dala vyriešiť jednou linkou, povedzme pár spojov / noc, trocha to prispôsobiť prípojným diaľkovým autobusom, príp. rannému pondelkovému vlaku do ZV (BA). Napr. navrhol by som trasu Gaštanová (Podlavice) - UMB - Úsvit (Fončorda) - Nám. Ľ. Štúra (Radvaň) - EUROPA SC - Strieborné nám. - Karpatská - Rudohorská - Rudlovská cesta - Nám. slobody - Železničná stanica. Je to síce dlhá trasa a možno mi budete oponovať, že sa musíte voziť cez celé mesto. Lenže nočná premávka je rýchla, zdržania na cestách žiadne, takže aj napriek tomu to nepredstavuje výraznú časovú stratu a v pohode by boli obslúžené všetky hlavné sídliská s centrom a žel./aut. stanicou. Nemyslím si, že prevádzkovanie pár spojov (aj to možno nie všetkých celotýždenne) predstavuje značnú finančnú záťaž. Navyše v prípade, ak musí byť vodič na nočnej službe tak či tak a je za to zaplatený (pretože robí zvoz a rozvoz vodičov). Ak by boli naozaj problém peniaze, isto by sa niečo dalo ušetriť v dennej premávke, optimalizáciou spojov, ktoré sú duplicitné a majú slabé využitie. Problém ale bude asi niekde inde, mesto na nočnú dopravu kašle a je najjednoduchšie vyhovoriť sa "nemáme peniaze... a bodka.".
A inak, to je az take strasne zlozite?
Ked uz nie su prachy, tak by to mohlo premavat aspon v piatky a soboty (volne dni) - kedy by to nebolo stratove.
Napr. trebars taka linka 24 by mohla byt v tieto dni predlzena tak, ze teraz chodi posledna cca 23:00 od Slovenky smer Sasova, tak by mohla ist o hodinu a o hodinu na to. Teda 24:00 a 01:00. Aby neboli Radvancania ukrateni, z konecnej Mladeznicka by to mohlo pokracovat na Nam. L. Stura, na Podhaj a otacat sa pri pumpe na prepojke ku Tescu.
Tie figuríny na tých sedadlách v trolejbuse na tejto fotke http://www.imhd.sk/ba/index.php?img=71799&typ=gm sú nafúknuté, alebo naopak naplnené niečím, trebárs pieskom aby mali približne hmotnosť ľudského tela..?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.