Reakcia na: BB-Schuhu #43898:
a inak sa teším novým trolejbusom. Jediná vec, že nebudú kĺby a obávam sa toho, že ľudia v tlačenici z nich asi veľkú radosť nebudú mať. V tomto momente je zbytočné lamentovať. Teraz to už bude záležať od mesta, čo bude ďalej. Aj tak som rád, že máme to čo máme. Nebyť nových vozov, trolejbusovej doprave v BB by bol definitívny koniec a obrovská škoda.. Musím uznať, že nová 30 Tr jazdí ticho. Ani ju nebolo počuť, keď prichádzala na zastávku. Zato staré rábové 14/15 Tr nie je problém počuť aj na Pánskom diely (a to úplne doslovne).
Pokladne na nástup sú pri 1., 2. a 3. dverách.
draxter
Ale ešte ti odpoviem:
1. linka 7 mávala interval 20/30/60 (špička sedlo víkend). Práve kvôli L26 sa to zmenilo. Celé je to na hlavu, ale ide o to, že asi inak by SAD ZV nevedel odjazdiť zazmluvnené km, takže sa jazdí aj tam, kde by inak nebolo treba alebo kde logika hovorí o inom druhu dopravy, a naopak Sásová čo má len busy, išla dopravne dole...
2. presne tak to bolo do roku 2005. Lenže je to spôsobené tým istým čo v bode 1. Absencia trolejbusov v Sásovej by potom znamenala nutnosť presadať, a pri súčasnom systéme by to bol trest pre cestujúcich. Takže je to zase taký kompromis.
Re #43893 no.ev.di.: trolejbusov je viac než dosť: http://www.imhd.sk/bb/index.php?w=2c252924293a2f361f24212c28253230eff2212c24293a2f36ea Ide o to, ktoré sú prevádzkyschopné ešte, ale celé je to dané tým, že fondy sa mohli brať iba na nahradenie druhu dopravy ekologickejším druhom a preto sa spravil ten kvázyodrb, že trolejbusy sa začali nahradzovať autobusmi a tieto autobusy sa majú nahradiť zase trolejbusmi s peňazí EÚ. Takže preto je to tak celé zamotané.