Veľmi som zvedavý na to, aké zmeny vo vozidlovom parku (autobusov) môžeme očakávať po zaradení nových 30 Tr. Po tom, ako autobusy DPM BB prestal prevádzkovať SAD Zvolen, tak pre vozy DPM BB bol nadbytok voľných autobusov, ktoré nemali kde jazdiť. Stala sa tak paradoxná situácia, kedy bolo až príliš veľa autobusov (treba poznamenať, že v tom čase ich SAD ZV nahradila starými Karosami 700, ktoré boli až v 10/2009 nahradené novými Citelismi).
Voľné autobusy DPM BB ostali v 01/2008 stáť vo vozovni. V mesiacoch 02/2008-08/2008 premávali na kyvadlovej doprave, potom opäť nemali kde jazdiť. Priestor zostával pre zálohu za minibusy a trolejbusy, v zime to boli skibusy, v lete 2009 kyvadlovka do Španej Doliny. Od 12/2009 začali trvalo nahradzovať trolejbusy. V 06/2011 to ale všetko skončí a čo bude s týmito vozmi ďalej, to sa nechám prekvapiť.
Zaujímavé je aj to, že B952 išli k SAD Zvolen, dopravnému podniku zostali iba 932+ kĺbové 961. Ostatné kĺby 941 stoja vo vozovni po neslávnom konci svojej kariéry. Tiež mi nie je jasné, či vyradením 19 vozidiel sa myslí ich fyzická likvidácia, alebo voľnejšia alternatíva (vyradenie z MHD BB, teda možnosť jazdiť niekde inde).
Voľné autobusy DPM BB ostali v 01/2008 stáť vo vozovni. V mesiacoch 02/2008-08/2008 premávali na kyvadlovej doprave, potom opäť nemali kde jazdiť. Priestor zostával pre zálohu za minibusy a trolejbusy, v zime to boli skibusy, v lete 2009 kyvadlovka do Španej Doliny. Od 12/2009 začali trvalo nahradzovať trolejbusy. V 06/2011 to ale všetko skončí a čo bude s týmito vozmi ďalej, to sa nechám prekvapiť.
Zaujímavé je aj to, že B952 išli k SAD Zvolen, dopravnému podniku zostali iba 932+ kĺbové 961. Ostatné kĺby 941 stoja vo vozovni po neslávnom konci svojej kariéry. Tiež mi nie je jasné, či vyradením 19 vozidiel sa myslí ich fyzická likvidácia, alebo voľnejšia alternatíva (vyradenie z MHD BB, teda možnosť jazdiť niekde inde).
BB-Schuhu
Musím uznať, že nová 30 Tr jazdí ticho. Ani ju nebolo počuť, keď prichádzala na zastávku. Zato staré rábové 14/15 Tr nie je problém počuť aj na Pánskom diely (a to úplne doslovne).
Pokladne na nástup sú pri 1., 2. a 3. dverách.