Reakcia na: no.ev.di. #43798:
lebo Sásová. Ono keby bola sieť komplet, tak by na trolejbusových linkách asi nebolo ani jedno sólo. Takto je určite potrebné mať trolíky krátke aj dlhé. Lenže ak skutočne ostane iba 5 kĺbových vozidiel pre celú sieť, bude mať z toho obavy.K autobusom: ak vezmeme do úvahy, že pôvodné kĺbové poradia sa niekedy zmenili aj na sólo, vyradia sa 3x B741, tak stále to vychádza, že daný počet je viac ako potrebný. Jedine, žeby niekto konečne nasadil kĺb na linku 34. Ale to som skeptik.
Otázka je aj iná, či mestu nebude tiež vadiť zvýšená dotácia pre autobusy - 15x Citelis sólo CNG, teraz 14x Citelis kĺb CNG - keď teraz sa poukazuje na zvýšenú dotáciu pre trolejbusy...
no.ev.di.
Re #43784 Kami: SAD ZV nevedel tie linky ponechať s tým, že by si na tie linky doplácali obce, ktoré obsluhovali, t.j. úseky mimo hranice mesta a úsek v meste by platilo mesto, alebo sa jednoducho na to vyprdli štýlom "načo by sme si s tým my lámali hlavy"?!
Re #43785 810zssk: neviem čo na tom videli za špekulatívny prístup do kelu. Veď keď mi ide linka prímestského busu skôr, tak nebudem pre spokojnosť dopravcu čakať predsa na MHD. Mi to skôr príde, že na Slovensku akoby stále bola silno zakorenená dogma, že prímestské linky nemôžeš použiť na prepravu v rámci obce. V Bratislave napr. keď chceš cestovať trebars z Bajkalskej na autobusovú stanicu, (lebo žiadna linka takúto trasu nerobí, okrem toho kúsku dvoch zastávok v Po-Pi L78) tak na teba pozerajú ako keby si bol terorista opásaný C4, niektorí šoféri berú a niektorí nie. Skôr to vyzerá tak, že aby niekomu neupadlo "pierko" a nebodaj, žeby mali ľudia komfort pri používaní VHD.