Reply on: kvorka #43799:
nevyznám sa do miestnych pomerov čo ako prečo je, no mať kĺbové trolejbusy a intervaly 30-60minút na trolejbusových linkách je pravdupovediac divné. Tam kde sú klbáky a intervaly 30-60min môže byť sólo, no pri 15min s klbákom už je pohoda. Samozrejme, že pri výnimočných prípadoch môže byť aj na trolejbusovej linke 30min, 20min je ešte znesiteľných. Chcel by som ale vidieť ako ľudia vnímajú napr to, že z Kremničky idú dve linky v hodinovom intervale cez víkend. Zaujíma ma ešte jedna vec, že keby sa z CP L3 oddelili tie manipulačné presuny, ktoré sú vypravované ako riadne spoje L3, aký je na tej linke vlastne skutočný interval bez začlenenia týchto manipulačných presunov na L1,5,6,7,8.
no.ev.di.
Re #43784 Kami: SAD ZV nevedel tie linky ponechať s tým, že by si na tie linky doplácali obce, ktoré obsluhovali, t.j. úseky mimo hranice mesta a úsek v meste by platilo mesto, alebo sa jednoducho na to vyprdli štýlom "načo by sme si s tým my lámali hlavy"?!
Re #43785 810zssk: neviem čo na tom videli za špekulatívny prístup do kelu. Veď keď mi ide linka prímestského busu skôr, tak nebudem pre spokojnosť dopravcu čakať predsa na MHD. Mi to skôr príde, že na Slovensku akoby stále bola silno zakorenená dogma, že prímestské linky nemôžeš použiť na prepravu v rámci obce. V Bratislave napr. keď chceš cestovať trebars z Bajkalskej na autobusovú stanicu, (lebo žiadna linka takúto trasu nerobí, okrem toho kúsku dvoch zastávok v Po-Pi L78) tak na teba pozerajú ako keby si bol terorista opásaný C4, niektorí šoféri berú a niektorí nie. Skôr to vyzerá tak, že aby niekomu neupadlo "pierko" a nebodaj, žeby mali ľudia komfort pri používaní VHD.