„Od 6. marca 2010 nastanú len menšie zmeny, ktoré však súvisia najmä s náväznosťou spojov. Určite ponecháme tie vlaky, kde nie je možnosť paralelnej autobusovej dopravy a zavedieme i nové spojenia. Predĺžime trasu expresu Hron v piatok z Bratislavy cez Banskú Bystricu do Brezna a v nedeľu v opačnom smere,“ vysvetlil. http://www.bystrica24.sk/news.php?extend.82863
Nemuselo by to byť ani v Čremošnianskom tuneli, chcel by som vidieť tých hasičov ako by zasahovali len kúsok odtiaľ kde sa to stalo dnes, čiže kľudne niekde v strede toho oblúku na úpätí Urpínam a k tomu stačilo iba málo, aby sa to stalo o nejakú-tú minútu neskôr po rozjazde vlaku smerom k Radvani. ?
Neviem, čo si pod IDS predstavujú dnes, ale v minulosti sa IDS prezentoval tým, že všetko vykonáva jeden dopravca a je natoľko veľkorysý, že akceptuje svoje vlastné cestovné doklady na MHD aj PAL. Tam ale celá integrácia skončila, čiže absolútna neznalosť, čo je vlastne IDS a aké má mať elementárne charakteristiky. ?
a pritom bolo šťastie, že rušeň začal horieť na "dobrom" (rozumej dobre prístupnom) mieste. Nechcem si ani predstaviť, že by to začalo horieť niekde vo vrcholovom tuneli nad Čremošným...
v prvej etape asi nie. Lahsie sa upravi CP. Vieme kolko to trva v BSK. Na druhej strane by sa IDS najlahsie robil medzi BB a ZV. Tu je silna (relativne) doprava medzi mestami, aj v ramci tychto miest.
Výborne, no ešte na jednu vec si sa mohol opýtať, a to čo s traťou ZV-Krupina. Mal to aj vo volebnom programe, že zavedie osobné vlaky. Ale neviem nič viac, čo plánuje, ak ešte plánuje. Možno že čaká čo spravia s mostom pri svetelnej križovatke v Neresnici. Fakt netuším...
tak podľa cp to mal byť vlak BB-ZV...
mňa tiež zarazili tie 3 hodiny...veď na stanici v BB určite boli rušne...a vo zvolene tiež...neviem čo im na tom mohlo trvať 3 hodiny...ale tak hlavne že sa nikomu nič nestalo...a rušňovodič to zbadal včas...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.