Reply on: BB-Schuhu #43758:
to by zaujímalo aj mňa teda, že prečo inde premávka t-bus liniek výjde lacnejšie čím viac vozidiel po sieti prejde a neviem fakt aký vplyv má na to dĺžka siete ? jediné čo t-busom v BB chýba je trať na Sásovú a možno ešte jedna trať v centre mesta a to by bolo všetko. Žilina mala dlho sieť iba so 4 linkami bez Hájika a trate cez Veľký diel, ktorá vytvorila okruh a predsa trolejbusy mali leví podiel na prepravovaní ľudí v meste. Žeby v BB bolo všetko inak? ? Re #43755 Agent007: to ti s radosťou pripomeniem až budete nariekať za kĺbovými trolejbusmi, ok? ?
JJ
Ak budem aplikovať výstupy z plánu dopravnej obslužnosti v BB na pripravovaný plán zamedzenia súbežnej osobnej dopravy na železnici a pravidelnej autobusovej dopravy, tak mi vychádza nasledovný predpoklad:
po 18:00 hod. nebude prevádzkovaná žiadna doprava (ani železnièná ani autobusová) medzi
- Trnavou a Bratislavou
- Banskou Bystricou a Zvolenom
- Košicami a Prešovom
popri železniènej doprave na trati "Trnava - Kúty" zavedieme aj expresné autobusové spojenia v rovnakej relácii
- zrušíme prevádzkovanie osobnej dopravy na tratiach do Banskej Štiavnice, Trstenej a na TEŽ
... a takto by sa dalo pokraèovať
#43739 Re 810zssk: neexistuje, aby som ako objednávate¾ dopravy (VÚC), nedostal od dopravcu dáta - to by bolo pre dopravcu ve¾mi rýchle a šokujúce vytriezvenie. Navyše, štát ako akcionár v podnikoch SAD (dokonca asi vo všetkých) si tie dáta môže úplne jednoducho nárokovať.