Reply on: kvorka #43799:
nevyznám sa do miestnych pomerov čo ako prečo je, no mať kĺbové trolejbusy a intervaly 30-60minút na trolejbusových linkách je pravdupovediac divné. Tam kde sú klbáky a intervaly 30-60min môže byť sólo, no pri 15min s klbákom už je pohoda. Samozrejme, že pri výnimočných prípadoch môže byť aj na trolejbusovej linke 30min, 20min je ešte znesiteľných. Chcel by som ale vidieť ako ľudia vnímajú napr to, že z Kremničky idú dve linky v hodinovom intervale cez víkend. Zaujíma ma ešte jedna vec, že keby sa z CP L3 oddelili tie manipulačné presuny, ktoré sú vypravované ako riadne spoje L3, aký je na tej linke vlastne skutočný interval bez začlenenia týchto manipulačných presunov na L1,5,6,7,8.
no.ev.di.
Mám dotaz : V meste s akým počtom obyvateľov sa oplatí uviesť do praxe systém kupovania CL v automatoch a označovaní v označovačoch vo vozidlách?
Napr. 85-tisícová Žilina tento systém má, zatiaľ čo 84-tisícová Nitra má zavedený systém kupovania lístkov u šoféra, aj keď pravidelní cestujúci majú čipové karty no tie zas musia prikladať k označovačom, čo mi príde ako mierne ujetý proces ? . Podľa mňa systém odbavovania ako má ZA, PO, KE či BA urýchľuje nástup a skracuje pobyt vozidla v zastávke. V 80-tisícovej BB, či 67-tisícovej Trnave a 50-58 tisícových mestách ako Martin, Trenčín, Poprad a Prievidza by to nebolo od veci mať zavedené a predaj u šoféra mať iba ako doplnkový. Či som na omyle?