Reakcia na: S499.1023 #41607:
len chlapík si neoveroval či by sa nerentovala obnova prevádzky na tratiach kde ju dnes ZSSK odmieta pravádzkovať ako 112,134,136,163,166,167 (v celej dĺžke) a 192. Tiež cezhraničná doprava na niektorých prechodoch. škoda, že aj s týmto nepočítal v tom GVD
expresbb
Každoročne vznikne veľké množstvo čiastkových a záverečných prác. Ich kvalita, či spracovanie je rôznorodé. Niektoré môžu sú priemerné, niektoré slabšie, iné lepšie. Väčšinou však osud týchto prác je rovnaký – čaká ich „šuflíková“ budúcnosť. Sú však i občas také práce, ktoré si zaslúžia viac ako len odloženie do zásuvky alebo skrine.
Preto by som si dovolil Vám, prevažne železničnej verejnosti, predstaviť jednu tých z výnimočných výborných prác.
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/003602-Navrh-integrovaneho-taktoveho-cestovneho-poriadku-Slovenska-pre-rok-2012.asp
Prebrané z vlaky.net