Ruku do ohna za BR 520 AI síce nedám. To bolo naozaj dávno. Možno som si ju s dákou pomýlila. Ešte som to vtedy tak neregistrovala. Výnimočne sa o nejdem hádať ? , bo som si naozaj 520 nie taká istá. Ale šuflíkové ŠPZtky v závode BR neboli nič nezvyčajné. Dokonca pár autobusíkov prešlo aj STKčkou na cudzích ŠPZ. ?
hehe..to si pamätám keď ešte jazdilo. Ráno 7:11 odchod spoza môjho domu - smer Loper Turčan. Stále to bolo natrieskané? Ale to bolo dáááávno. Som chodila ešte na základku ? . Len teraz ten dátum vyradenia mi dáko nesedí. Bo tu je 2003 a na http://www.ikarusy.net/slovensko_ikarus_280/sk-brezno-bbds/209.html je 2004. Ale to je detail. ? A ked už sa bavíme o BR 520 AI - tak tú ŠPZtku by si našiel na viacerých vozoch. Čo viem určite tak v 2006 už Ikarusík na závode nebol, ale ŠPZtka stále ležala na stole a keď bolo treba tak pekne kolovala po busoch, ktoré to momentálne potrebovali, či už červenučká alebo modručká Karosa ?
No..presne.. o tom 0,04 Eura som dakde čítala už ? . Ale aj tak mi to príde dosť zbytočné tá nulová MHDčka a 4 centíky za 50 km. SADku to z biedy nevytrhne. a škoda papiera na nulové lístky ☺. Treba šetriť aj lesy ?
čo také presne? neľúbi sa ti minimalizovanie súbehu a-bus / t-bus, či zrušenie L90? alebo, že by sa z linky zo Sásovej pri ceste do Kremničky muselo prestupovať? Vraj ani tarifu nemáte v BB úplne ok, takže tá by sa tiež menila
čiže ak správne predpokladám, tak ráno robí jeden z tých zdvojených odchodov zo Sásovej kraťas a zvyšné odchody klbáky, tak je? Robím si čiste pre seba návrh ako by sa dalo čo najviac eliminovať súbehy a-bus, t-bus (samozrejme v prospech t-bus) hlavne čo sa týka oblasti Kremničky - tu ma napadá, že či by nešlo spraviť namiesto L21/22/41/90 jednu linku v trase Rakytovce - Kremnička (prestup na t-bus) - (Iliaš ) - STK - Radvaň - Mládežnícka - Úsvit - mestský park - Karlovo - Sásová - Starohorská (10/20/12//20, nasadzovali by sa klbáky, cez víkend sóla) a z L21/22/23/90 by bola jedna linka s intervalom 8-10/20/10//20 (príp. by sa včlenila do tejto novej linky aj L20 a interval by sa posilnil na 7-8/20/8//20) v trase L21+22 a od Nám. slobody s pokračovaním k železničnej stanici (určené spoje by šli ako náhrada za L20 a 41 na Uhlisko).
Áno, je to tak. Novinka na slovenských cestách. Aj zamestnanci SAD si už platia každú jednu cestu autobusom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter