Shitelisy dufam ze nie. Nevydareny design a z hladiska cestujuceho nahovno komfort.
Mne sa pacia SORy (tie nove) - design aj komfort pre cestujucich. Vzhladom na nastup 1 (max 2) dvermi by som pre BB bral len 3 dverovu verziu (4 dvere pre klb).
Taka fakticka poznamka k tym tabulkam. Vzhladom na euro bude do buducna potrebne uvadzat taketo tabulky v eurach (lebo ludia casom stratia predstavu o hodnote koruny) aj za minule obdobia, ked platila este koruna.
Aky kurz by ste pouzili na prepocet?
30.126, alebo priemerny kurz daneho roku?
Ak sa pouzije 30.126, tak sa nebude dat zrovnavat medzi statmi. Ak sa pouzije priemerny kurz daneho roku, tak zase bude skreslene medzirocne zrovnanie. Hoci to medzirocne zrovnanie je aj v pripade Sk skreskene inflaciou, ktora byvala niektore roky dost divoka.
vyzerá ten kĺb dobre. Akú používa výzbroj? Asi by sa bolo treba spýtať Vladimíra z NR, že ako sa im tie 18m SORky javia po technickej stránke (mimo motora, keďže to budú trolejbusy). Ale na krátke SORy v LM a RK dobré slovo nemajú...
Co sa SORu tyka. Mozno ten low-entry nevyzera dobre, ale inak su SORy (aspon co sa abusov tyka) spolahlive vozy, tak nevidim dovod preco ich nekupit lebo sa niekomu subjektivne nepacia.
O com preboha trepes? Ake vazit si dopravcu? Preco si mam vazit dopravcu? Dopravca berie peniaze, nerobi charitu, a ocakava sa od neho ze bude robit dobru sluzbu, tak mi tu nerozpravaj o tom ze cestujuci si ma vazit dopravcu. Dopravca si ma vazit cestujucich ako jeho zakaznikov!
Vcera zhruba v takomto case som v Bratislave, pri PKO videl snad fatamorganu!
(Novy) autobus SAD Banska Bystrica s logom, ktory mali pred ich koncom (logo s hviezdickami). Zial, videl som ho len mihnut sa, kedze som soferoval a nemohol som sa obzerat.
určite, lepší než nič, to uznávam. Na drunhú stranu sa mohli páni na meste rozhodnúť, že dosť bola SAD (BB), a preto žiadnu SAD (ZV) netreba, ale dajme šancu MHDBB (DPMBB). Prikúpiť pár vozov, odkúpiť trolejbusy...nemyslím že by to dopadlo horšie ako u SAD ZV, prinajhoršom by to vyšlo stejne (ale určite s lepším začiatkom), a doniesli by sa staré ojetiny B732/741 z čiech. ?
Ty si buď autobusár alebo si tu 10 rokov nebol. Ako môžeš tvrdiť, že by sme sa vozili na starých vraždách. Áno v ďaka SAD Balkán sme sa povozili na pražských, prešovských, popradských, zlínskych, pardubických a neviem akých ešte autobusoch typu B 731-2 alebo B741-4. To niesu len dáke chyby to sú veľké chyby čo oni stvárajú a nie len to ale v hlavne porušujú zákon a tam je problém. Umývanie autobusu na dvore, označníky, CP. To je len kvapka v mory. Keby to robili poriadne tak nič nepoviem ale sú úplne neefektívny a vycuciavajú mestský rozpočet ako sa len dá.
Bryndza? Nebyť tej Bryndze sa vozíte v hnojoch B732, ktoré už boli dávno po životnosti, čo nezakryla ani G.O.
Ale aspoň vidíme ako si cestujúci váži dopravcu. I keď možno SAD ZV má svoje chyby, ale je vždy lepší ako nič!
ja to vidím takto: ako rýchlo vybrali dopravcu SAD Bryndza? za mesiac? a pre bystricu to je dodnes katastrofa...
tak rýchlo vyberu aj dodávatela new trolejbusov a bude to podla mojho skromného pohladu to najlacnejšie a to najhoršie a myslím si že to bude aj najodpornejšie a to s o r
Skelet ktorého kĺbového trolejbusu to stojí pri plote najbližšie k R1? Bez dverí a iných komponentov, pripravený na vysokú pec...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk